ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ خیزش شیاطین

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Demon's Rise 2

بعد از چند ماه، سرانجام یکی از بهترین نقش آفرینی های 2016 روی دیوایس های اندرویدی آمد؛ عنوانی که امتیازات بالایی از وب سایت های معروف گیمینگ دریافت نمود و از دیدگاه گیم پلی، آن را به نوعی می توانیم یک ادای دین به بازی های محبوب قدیمی هم بنامیم. چون مکانیزم های Demon's Rise 2 ترکیب دو سبک استراتژی با نقش آفرینی بوده و بنابراین جدا از این که طی مبارزات نوبتی باید دشمنان را شکست دهید، می توانید از قدرت های مختلف کمک بگیرید.

البته با توجه به کامنت های اولیه بازیکن ها، ساخته معروف Wave Light Games خیلی روی دستگاه های اندرویدی بهینه نیست و باید تا آپدیت های آتی دست نگه داریم. اما خوب، برای آنکه بازی هایی مشابه Demon's Rise 2 روی اسمارت فون ها اندک هستند و خلاف ورژن iOS به صورت رایگان می توانید آن را دانلود نمایید بنابراین به طرفداران سبک نقش آفرینی پیشنهاد می کنیم تا اصلا اپلیکیشن طولانی Demon's Rise 2 را از دست ندهند.

Demon's Rise 2

Demon's Rise 2

سازنده: Wave Light Games قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2210 / 984 مگابایت زبان:

After the End: Forsaken Destiny

یک ماجراجویی دوست داشتنی با ایده های ناب؛ After the End: Forsaken Destiny همان عنوانی است که بعد از تجربه کلیشه های مختلف، باید دست به انجامش بزنید تا متوجه شوید بازی های اسمارت فون ها همچنان می توانند شما را با خلاقیت های گوناگون «متعجب» کنند. اپلیکیشنی که از دیدگاه گرافیک از عناوین فراموش نشدنی Journey و Monument Valley الهام گرفته و جدا از معماهای هوشمندانه، با استفاده از مکانیزم های ساده گیم پلی و موسیقی دلنشین توانست امتیازات خوبی را به دست بیاورد.

After the End Forsaken Destiny

After the End Forsaken Destiny

سازنده: Nexon M قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 490 / 216 مگابایت زبان:

NoStranger

NoStranger عنوانی ویدیویی نیست، بلکه تنها یک «مکالمه» است؛ این ها نخستین کلماتی هستند که هنگام مواجه با صفحه ساخته Black Vein Productions روی مارکت ها خواهید دید. اما معنای این جمله چیست؟ بعد از موفقیت های فراوان Lifeline، بازی های Text Based به محبوبیت زیادی بین بازیکن ها رسیدند و پشتبند آن توسعه دهندگان رو به ساخت اپلیکیشن های مشابه آوردند.

SIM - Sara is Missing ،A Normal Lost Phone یا Seen نتیجه همین محبوبیت است و حالا NoStranger را می توانیم به جرگه این بازی ها اضافه کنیم. مشابه خیلی از عناوین Text Based، اینجا هم به کمک مکالمه با یک شخص ناشناس باید به ماهیت او و اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. نکته جالب قضیه، استفاده از المان های دنیای واقعی است که موجب شده یک تجربه به مراتب شبیه سازی داشته باشید.

NoStranger

NoStranger

سازنده: Black Vein Productions قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34.24 مگابایت زبان:

Metal Soldiers 2

احتمالا هنگام مشاهده اسکرین شات بالا، ساخته Play365 را یکی از کپی های دست چندم از Metal Slug که این روزها زیاد شده اند بخوانید. نمی گوییم Metal Soldiers 2 عنوانی متفاوت نسبت به همتایانش است ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده با الهام درست از Metal Slug و تغییرات اندک اما به جا روی مکانیزم های آن، توانسته یک تجربه خوب را به دارندگان اسمارت فون ها هدیه بدهد. به خصوص آنکه پیشرفت های قسمت دوم نسبت به گذشته موجب شده تا ماجراجویی نسبتا جذابی با سربازان کوچک داشته باشید.

Metal Soldiers 2

Metal Soldiers 2

سازنده: Play365 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.87 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی