ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Reporter؛ به سمت تاریکی

Reporter جواب خوبی است به کسانی که معتقدند بازی های «ترسناک» جایگاه چندانی بین اپلیکیشن های اسمارت فون ها ندارند. ساخته Igor Migun یکی از کلیشه ای ترین عناوین تلفن های هوشمند بوده و جدا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

Reporter جواب خوبی است به کسانی که معتقدند بازی های «ترسناک» جایگاه چندانی بین اپلیکیشن های اسمارت فون ها ندارند. ساخته Igor Migun یکی از کلیشه ای ترین عناوین تلفن های هوشمند بوده و جدا از مشکلات مختلف، میان تمام مکانیزم های آن می توانید شباهت هایی با معروف ترین های این سبک پیدا کنید. اما نکته آنجاست که توسعه دهنده به کمک یک قسمت، به نوعی توانسته نقطه ضعف های ساخته خود را بپوشاند.

SIM - Sara Is Missing یا Dark Echo که از بهترین اپلیکیشن های سبک Horror هستند، با استفاده از المان های روانشناسانه و خلاقیت های گوناگون شما را می ترساندند ولی برای Reporter این مسئولیت را «گرافیک» به عهده گرفته است. موسیقی های عجیب، ترس های ناگهانی، محیط های تاریک و شخصیت هایی با طراحی متفاوت؛ این ها نوآورانه نیستند اما وقتی که پای تلفن های هوشمند و یک گرافیک خوب به میان می آید قضیه عوض خواهد شد.

می دانید برای چه؟ چون تا حالا عنوانی با این گرافیک و جزییات از سبک Pure Horror را روی تلفن های هوشمند ندیده ایم. بنابراین به واسطه همین «تازگی» می توانید از انجام Reporter لذت ببرید. اشتباه نکنید، نمی خواهیم بگوییم تنها المان مثبت ساخته Igor Migun فقط گرافیکش است. بقیه قسمت ها هم روی جذابیت Reporter تاثیراتی می گذارند اما نکته اینجاست که همه آن ها، نقش های واقعی خود را با همین بخش پیدا می کنند.

خوب بیایید از این حرف ها بگذریم و از اپلیکیشن بگوییم. بعد از مرگ های هولناکی که توسط پلیس محلی مخفی شده بودند، شخصیت داستان برای کشف حقیقت دست به ماجراجویی خطرناک می زند اما طی اتفاقی، او به یک خانه عجیب رفته و حالا باید خودش را نجات دهد. برای گیم پلی، همانند عناوینPure Horror بخش زیادی از ترس Reporter روی دوش محدودیت ها است.

چون وسیله های زیادی برای رویارویی با دشمنان ندارید و بعضا باید قایم شوید، بنابراین آدرنالین خون تان افزایش می یابد. جدا از این، توسعه دهنده معماهایی هم چاشنی عنوان خود نموده که شاید تعدادی از آن ها می توانستند به مراتب جذاب باشند ولی مطمئنا همان ها برای به چالش کشیدن شما کفایت می کنند. این روند سینوسی را برای موسیقی هم شاهد هستیم و با وجود بعضی صداهای اضافی، قطعه ها تا حدودی آن حس هیجان را به مخاطب القا می کنند.

Reporter هیچگونه المانی جدید به سبک Horror روی اسمارت فون ها اضافه نمی کند. ولی نکته آنجاست که توسعه دهنده از همین کلیشه ها توانسته استفاده درستی نموده و یک تجربه نسبتا خوب را به بازیکن ها هدیه بدهد. بنابراین برای کسانی که خواهان چشیدن طعم ترس از قاب تلفن های هوشمند هستند، پیشنهاد می کنیم تا ساخته Igor Migun را از دست ندهند.

Reporter Lite - نسخه Demo

Reporter Lite - نسخه Demo

سازنده: AGaming+ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 130 مگابایت زبان:
Reporter: The Beginning

Reporter: The Beginning

سازنده: AGaming+ قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 869 / 306 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • وحید
    وحید | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    گرافیک عالی در حد بازی های pc ، حس جالبی داره مزه میده ?

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

    لطفا بازی Freak Racing رو هم معرفی کنید ..هم این که خودتون تجربه کنید. .پشیمون نمی شید

مطالب پیشنهادی