ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی جی 6 مینی احتمالاً با نمایشگر 5.4 اینچی عرضه می شود

همانطور که می دانید مدت کوتاهی است آخرین پرچمدار ال جی در بازارهای جهانی از جمله ایران عرضه شده اما حالا گزارش های اخیر حاکی از آن است که کمپانی کره ای در نظر دارد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

همانطور که می دانید مدت کوتاهی است آخرین پرچمدار ال جی در بازارهای جهانی از جمله ایران عرضه شده اما حالا گزارش های اخیر حاکی از آن است که کمپانی کره ای در نظر دارد تا نسخه ای کوچکتر از آن را احتمالاً در آینده ای نزدیک راهی بازار کند.

گفتنی است در حالی که هنوز حضور موبایل ال جی جی 6 مینی از طرف منابع رسمی تأیید نشده اما امروز اطلاعاتی از آن در فضای مجازی منتشر شده  که بر اساس آنها تلفن همراه مورد اشاره بر خلاف برادر بزرگتر خود به یک نمایشگر 5.4 اینچی مجهز بوده که 80 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

همچنین باید اشاره کرد چنانچه علاقه ای به نسبت طول به عرض تصویر 18:9 پرچمدار جی 6 ندارید، متأسفانه مدل کامپکت آن هم شما را ناامید خواهد کرد زیرا احتمال می رود از همان فرم فاکتور بهره برده باشد.

جی 6 مینی از طراحی ظاهری مشابه با برادر بزرگتر خود برخوردار است

علاوه بر آن می بایست عنوان کرد که مشخصات سخت افزاری جی 6 مینی هنوز در هاله ای از ابهام است ولی احتمال می رود کمپانی سازنده برای کاهش هزینه ها و عرضه آن با قیمت کمتر، برخی مشخصات سخت افزاری را دستخوش تغییر کند.

ناگفته نماند ممکن است ال جی جی 6 مینی نام نهایی موبایل مورد اشاره به هنگام عرضه به بازار نباشد اما پر واضح است که ال جی در حال توسعه این چنین تلفن همراهی است و احتمالاً آن را در آینده ای نزدیک راهی بازار رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mjk
    mjk | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اگه عرضش کمتر از۶۵ و طولش کمتر از ۱۴۰ باشه میشه یه دستی جمعش کرد حالا میخواد ۶ اینچ باشه( با همین ابعاد اگه تمامش صفحه نمایش باشه قطرش میشه ۶)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی