ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Kill Shot Virus؛ اکشن پاپ کورنی

شاید «اکشن پاپ کورنی» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به جدیدترین ساخته استودیوی Hothead Games بدهیم. با وجود اینکه خیلی از فیلم های اکشن هالیوودی، از دیدگاه «هنر» ارزش چندانی ندارند ولی گاهی اوقات بد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

شاید «اکشن پاپ کورنی» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به جدیدترین ساخته استودیوی Hothead Games بدهیم. با وجود اینکه خیلی از فیلم های اکشن هالیوودی، از دیدگاه «هنر» ارزش چندانی ندارند ولی گاهی اوقات بد نیست روی مبل هایمان دراز بکشیم و با پخش یکی از آن ها از جلوه های ویژه این فیلم ها نهایت لذت ممکن را ببریم.

به نوعی همین مسئله را هم با صنعت بازی های ویدیویی شاهد هستیم. همیشه که نباید عناوین مفهومی یا ساخته هایی که ذهن را به چالش می کشند تجربه کنیم. بعضی وقت ها لازم است آدرنالین خون خودمان را بالا ببریم و Hothead Games با Kill Shot Virus آمده تا همین مهم را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد.

Kill Shot Virus داستان کلیشه ای همیشگی را روایت می کند؛ ویروسی پخش شده و شما باید زامبی ها را بکشید. بد نیست بدانید بازی فقط آنلاین نبوده و می توانید آن را آفلاین هم انجام دهید.

از دیدگاه منتقدانه بخواهیم به Kill Shot Virus نگاه کنیم، نهایت می توانیم بازی را عنوانی «متوسط» بنامیم که در بهترین حالت برای ساعاتی بازیکن ها را سرگرم می کند. اما به عنوان بازیکنی که مدت هاست خواهان یک اکشن گرافیکی با مکانیزم های جذاب است، Kill Shot Virus به راحتی یکی از «سرگرم کننده ترین» بازی های اسمارت فون ها لقب می گیرد.

بنابراین پیش از پرداخت به المان ها، حرف نهایی را همینجا می زنیم؛ اگر شما هم همانند ما دل تان برای این که بروید وسط دشمنان و با اسلحه های مختلف دلی از عزا در بیاورید تنگ شده، به هیچوجه ساخته Hothead Games که ادامه بازی محبوب Kill Shot Bravo را از دست ندهید. خوب بیایید از این حرف ها فاصله بگیریم و برویم سر اصل مطلب.

موسیقی Kill Shot Bravo به خوبی هیجان را در خون های مخاطب تزریق می کند ولی دوست داشتیم سازنده از قطعه های بیشتری استفاده می کرد.

همانند Kill Shot و Kill Shot Bravo بازی Kill Shot Virus هم عنوانی Rail Shooter است. بدین معنی که در تمام مرحله ها، تنها وظیفه شما تیراندازی بوده و شخصیت اصلی یا در یک نقطه ایستاده یا خودش حرکت می کند. مطمئنا اولین نکته مثبتی که در همان ثانیه های ابتدایی تجربه Kill Shot Virus متوجه آن می شوید، گرافیک تقریبا خوب این عنوان است.

اگر گرافیک یکی از بزرگترین نقطه های ضعف های Kill Shot بود، حالا سازنده از گذشته درس عبرت گرفته و با کار روی این بخش سعی نموده یک تجربه دیداری جذاب را به بازیکن ها هدیه بدهد. شاید در صحنه های شلوغ افت فریم مشاهده کنید اما به کمک تکسچرهای خوب، محیط های متنوع و طراحی با کیفیت آبجکت ها این مسئله به چشم نمی آید.

یکی از بخش های همیشه جذاب مجموعه Kill Shot؛ قسمت های گوناگون اسلحه خود را ارتقا داده یا با پرداخت هزینه نسبتا زیاد تجهیزات مختلف بخرید.

البته کامنت های کاربران گوگل پلی را که مشاهده می کردیم، بعضی بازیکن ها به لگ های گوناگون بازی اعتراض داشتند که اتفاقا مهمترین علت امتیازات پایین Kill Shot Virus همین است. راستش را بخواهید ما این مشکلات را خیلی کم دیدیم ولی خوب با توجه به وعده توسعه دهنده، آن ها به زودی آپدیت هایی برای ضعف تکنیکی ساخته خود منتشر می کنند.

از گرافیک که بگذریم به گیم پلی می رسیم. Kill Shot Virus بیش از 100 ماموریت داشته و در تمام آن ها معمولا دو وظیفه دارید؛ بدون این که بمیرید همه دشمنان را بکشید یا جان فردی را نجات دهید. نکته مهم با مرحله های Kill Shot Virus آنجاست که همگی کوتاه هستند.

بازی چندین حالت گیم پلی مختلف دارد که شاید تفاوت چندانی با هم نداشته باشند ولی می توانند سرگرم کننده ظاهر شوند.

توسعه دهنده با این کار و افزایش تعداد مرحله ها، سعی کرده ریتم عنوانش را حفظ کند تا بازیکن ها خسته نشوند که در بعضی مواقع هم به هدفش رسیده است. اما نکته اینجاست که تعدادی از مراحل بیش از اندازه کوتاه بوده و تا بیایید با جو بازی و موسیقی الکتریکی آن اخت بگیرید تمام خواهد شد.

جدا از آنکه انجام کارهای تکراری در این مراحل باعث می شود تا بعد از مدتی بازی آن جذابیت ابتدایی خود را از دست بدهد. البته این تنها وقتی اتفاق میافتد که برای زمانی طولانی به تجربه Kill Shot Virus مشغول باشید و اگر بین بازی کردن ساخته Hothead Games وقفه ایجاد کنید، شاید خیلی به این مسئله اهمیت نشان ندهید.

برای آخرین شلیکی که می خواهید بکنید، صحنه سینمایی شده و می توانید روند حرکت تیر و اصابت آن به زامبی را به صورت آهسته ببینید.

ضمن اینکه به واسطه محیط های متنوع و دشمنان گوناگون با قابلیت های مختلف، توسعه دهنده توانسته کمی از این نقطه ضعف را بپوشاند. Kill Shot Virus به صورت کلی 4 منطقه مختلف دارد که خودشان هم تشکیل شده از چندین محیط هستند؛ همان لحظه که چشم هایتان خسته شد، بازی شما را به یک مکان مختلف می فرستد.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Kill Shot Virus با وجود تمام مشکلاتش و عجله توسعه دهنده برای عرضه این عنوان [با توجه به مشکلات تکنیکی که با آپدیت حل می شوند] می تواند طرفداران سبک اکشن را به خوبی راضی نگه دارد. ویژگی های مثبت و حجم پایین بازی هم دلیلی برای دانلود نکردن Kill Shot Virus نگذاشته است.

Kill Shot Virus

Kill Shot Virus

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 112 / 95 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیری
    امیری | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوب

  • hosss021
    hosss021 | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مثل دوبازی دیگه سری kill shot ابن هم فوقعالدست . فقط تبلیغات آزاردهنده ای داره بطوریکه بعد از طی دو مرحله باید یک تبلیغ تحمل کنید و این اجباریه . بازی ب این خوبی با این نشکل بزرگ خراب کردن

مطالب پیشنهادی