ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین تریلر سینماتیک و گیم پلی بازی Destiny 2 را تماشا کنید

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، شب گذشته کمپانی اکتیویژن به همراه استودیوی بانجی، لایو استریمی مخصوص به بازی Destiny 2 تدارک دیدند و برای نخستین بار از زمان تایید ساخت این نسخه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، شب گذشته کمپانی اکتیویژن به همراه استودیوی بانجی، لایو استریمی مخصوص به بازی Destiny 2 تدارک دیدند و برای نخستین بار از زمان تایید ساخت این نسخه دنباله، تریلری سینماتیک را به همراه تریلری دیگر که بخش هایی از گیم پلی بازی را نمایش می دهد، در مقابل چشم مخاطبان خود در سراسر جهان قرار دادند.

مهم ترین خبر برای دوست داران سری دستینی یا پی سی گیمرهایی که از تجربه نسخه ابتدایی آن بی بهره ماندند این است که Destiny 2 روی پلتفرم کامپیوترهای خانگی هم عرضه می شود؛ هرچند که خبری از انتشار روی استور استیم نبوده و بانجی ترجیح داده در عوض، بازی خود را روی پلتفرم کمپانی بلیزارد، یعنی سرویس «بتل.نت» عرضه کند.

این نسخه از بازی که توسط استودیوی Vicarious Visions توسعه خواهد یافت، همچنین از رزولوشن 4K هم پشتیبانی می کند، اما برخلاف نسخه های کنسولی، تاریخ عرضه مشخصی ندارد و بانجی می خواهد از ساخت بهترین پورت ممکن برای پی سی اطمینان حاصل کند تا شاید فاجعه بسیاری از بازی های چند وقت اخیر، مانند Deus Ex: Mankind Divided یا Batman: Arkham Knight تکرار نشود.

دستینی 2، روایت شکست نوع بشر در برابر تهاجم گروهی به نام Red Legion است که Lord Ghaul رهبری آنها را به دست گرفته است. وی قدرت های گاردین ها را از آنها سلب و افرادی که زنده مانده اند را مجبور به بازگشت به خانه خود کرده است. بانجی وعده داده که سه کلاس «هانتر»، «تایتان» و «وارلاک» کماکان در بازی حضور خواهند داشت اما این بار، از کلاس های زیرمجموعه ای هم بهره می برند.

هدف اصلی بازیکن این است که در منظومه شمسی به گشت و گذار پرداخته و با دست پیدا کردن به سلاح ها و قدرت های مبارزاتی تازه، در صدد مبارزه با Red Legion و شکست Ghaul برآید. دستینی 2 قرار است روز 8 سپتامبر (17 شهریور ماه) روی دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود و نسخه پی سی بازی هم فعلاً تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی