ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقر یک میلیارد پوندی گوگل در لندن می تواند به یکی از نقاط دیدنی این شهر تبدیل شود

گوگل اخیراً برنامه های خود برای ساخت مقر 1 میلیارد پوندی خود در شهر لندن را شرح داده است که قرار است 11 طبقه داشته و از استخری به طول 25 متر، زمین هایی برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

گوگل اخیراً برنامه های خود برای ساخت مقر 1 میلیارد پوندی خود در شهر لندن را شرح داده است که قرار است 11 طبقه داشته و از استخری به طول 25 متر، زمین هایی برای ورزش های بسکتبال، فوتبال و بدمنیتون و همچنین یک باشگاه و پردیسی روی بوم برخوردار باشد. این پروژه 80 هزار متری مربعی، توسط دو شرکت معماری BIG و Heatherwick Studio طراحی می شود که پیش تر طراحی مقر جدید گوگل در مانتین ویو را عهده دار بوده اند.

در طبقه پایینی، نخست و دوم این ساختمان، مراکزی برای رویدادهای مختلف ساخته می شود. کمپانی غول جستجوگر قصد دارد که تالار سخنرانی 210 نفره ای نیز در این مقر جدید بنا کند که برای معرفی محصولات جدید، سخنرانی ها و ارائه ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این فضا ممکن است در اختیار استارت آپ های تکنولوژی، گروه های اجتماعی و خیریه ها نیز قرار گیرد.

باغی که روی بوم ساختمان قرار دارد، «فرصتی برای استراحت یا ملاقات با دیگر افراد به دور از طبقات اداری» را در اختیار کامندان گوگل قرار خواهد داد و آمفی تئاتری در سمت شمال غربی مقر جدید، نمایی 270 درجه ای از شهر لندن را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

گوگل می خواهد کارمندانش دائماً با یکدیگر در تعامل باشند، به همین جهت طراحی ساختمان به گونه ای خواهد بود که افراد را به قدم زدن و استفاده از پله ها (یا پله های برقی) به جای آسانسور ترغیب شوند. بخش های مرکزی، میزبان اتاق های جلسه، کافه و دیگر تاسیساتی خواهد بود که به کارکنان اجازه می دهد به دور از سر و صدای محیط کاری با یکدیگر ملاقات و گفتگو داشته باشند.

در اصلی ساختمان، دقیقاً در کنار ایستگاه مترو Kings Cross Tube لندن قرار گرفته و مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری دقیقاً به پارکینگی هدایت می شوند که می تواند 686 دوچرخه را در خود جای دهد. در نهایت گفتنی است که کارکنان انگلیسی گوگل در حال حاضر در سه ساختمان مجزا مشغول به کار هستند اما این مقر جدید، همه آنها را که تعدادشان به 4500 نفر می رسد، گرد یکدیگر می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • PC Games
    PC Games | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    از این ساختمانهای گرین و نه چندان زیباست که ظاهرش یجورایی شبیه ساختمانه یورونیوز هستش

  • yasinnn
    yasinnn | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    دمشم‌گرم

مطالب پیشنهادی