ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأیید طراحی نهایی آیفون 8 توسط وب سایت فوربز؛ با برترین موبایل اپل آشنا شوید [به روز رسانی شد]

شکی نداشتیم که اپل امسال به مناسبت جشن 10 سالگی آیفون، بهترین موبایلش را به نام آیفون 8 معرفی خواهد کرد، و امروز وب سایت معتبر فوربز (Forbes) با اطمینان کامل موضوع فوق را تأیید می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

شکی نداشتیم که اپل امسال به مناسبت جشن 10 سالگی آیفون، بهترین موبایلش را به نام آیفون 8 معرفی خواهد کرد، و امروز وب سایت معتبر فوربز (Forbes) با اطمینان کامل موضوع فوق را تأیید می کند.

«گوردون کلی» نویسنده بخش تکنولوژی فوربز که رابطه نزدیکی با یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده لوازم جانبی به نام Nodus دارد، توانسته فایل های طراحی CAD آیفون 8 را به دست آورد. این فایل ها از طریق زنجیره تأمین اپل به دست شرکت فوق رسیده است. به عقیده کلی، طرح هایی که در ادامه می بینید کاملاً نهایی هستند و اپل علی رغم مشکلات موجود در روند تولید، موبایلی با همین شکل و شمایل را به دست مصرف کنندگان خواهد رساند.

طبق این رندرهای کامپیوتری که شباهت زیادی به طرح های قبلی دارند، اپل حاشیه اطراف نمایشگر آیفون 8 را تا حد قابل توجهی نسبت به موبایل های قبلی کاهش داده و صفحه 5.8 اینچی را در ابعادی کوچک تر از آیفون 7 پلاس تعبیه کرده است. به جز بریدگی باریکی که در قسمت بالای نمایشگر برای تعبیه سنسورها و دوربین جلو در نظر گرفته شده، تمام پنل جلوی موبایل به نمایشگر اختصاص دارد.

اپل در آیفون 8 دوربین دوگانه پشتی را به حالت چینش عمودی درآورده است. ماژول دوربین دوگانه گام مهمی در جهت توسعه فناوری واقعیت افزوده به شمار می رود، ضمن اینکه چیدمان عمودی سنسورها باعث می شود تا در حالتی که موبایل را به صورت افقی در دست می گیرید (حالت متداول در عکاسی و فیلمبرداری) عملکرد بهتری حاصل گردد.

کِلی می گوید طبق اطلاعات به دست آمده، درگاه لایتنینگ در این موبایل همچنان حضور دارد و خبری از USB نوع C نیست. غیبت جک هدفون در آیفون 8 هم موضوع تازه ای نخواهد بود. شاید مهم ترین نکته در مورد این تلفن هوشمند، دکمه هوم آن باشد. شایعات نشان می دهند اپل هنوز نتوانسته بر مشکلات تعبیه حسگر TouchID در زیر نمایشگر فائق آید و به همین دلیل، شاید از دکمه پاور بزرگ در لبه بدنه دستگاه بدین منظور بهره گیرد، رویکردی که در موبایل های چند سال اخیر سونی به خوبی قابل مشاهده است.

کلی می گوید شرکت Nodus هیچ واهمه ای از فاش شدن نامش به عنوان منبع این خبر نداشته و در حال حاضر مشغول ساخت قاب های محافظ بر اساس همین طرح است. بنابراین با اطمینان کامل می توانیم رندرهای فوق را به عنوان طراحی نهایی آیفون 8 قلمداد کنیم، هرچند دیگر مشخصات این دستگاه از جمله حافظه رَم، مشخصات دوربین، ظرفیت باتری و غیره همچنان مجهول می مانند.

 

به روز رسانی:

تصاویر تازه ای از آیفون 8 با نمایشگر روشن منتشر شده که در ادامه ملاحظه می فرمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    چقدددددددددددر زشت و بنجله اين. اه اه اه. حالم بهم خورد ازش. چقدر تو ذوق ميزنه دوربينش. 1 سانت زده بيرون !!!
    خدايي خيلي خيلي خيلي زشته اين.

    يه شاسي قديمي با يه طراحي بينهايت افتضاح و توي ذوق زن.
    نه جلوش خوب شده نه پشتش.

    مقام اول زشترين گوشي امسال ميشه قطعا.
    ظرافت در طراحي اپل كه ميگفتن همينه؟ خاااااااااعك......

  • moein
    moein | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    اپل خیلی پولکی شده..از طرفداراش سوءاستفاده میکنه..اخرش به ضررش تموم میشه...سخت افزار صد دلار قیمت هزار دلار :-( ..سامسونگ سه ساله داره گوشی بدون حاشیه با صفحه خمیده میزنه 700 دلار....اخه این چیه که بخواد بیشتر از هزار دلار باشه...چی داره که گوشی سه سال پیش اندرویدی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی