ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مبارزین سایه آمدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Flippy Hills

اگر در Rush Fight «سرعت» حرف اول را می زد، حالا با Flippy Hills باید «دقت» خود را افزایش دهید؛ نزدیک به یک سال از ساخته پیشین استودیوی Woof Games [معرفی دیجیاتو] که موفقیت های زیادی به دست آورد می گذرد و اکنون آن ها با Flippy Hills آمده اند تا یک بار دیگر خود را به عنوان یکی از بهترین توسعه دهندگان کم کارِ اپلیکیشن های اسمارت فون ها به مخاطبین بشناسند.

همانند Rush Fight، اینجا هم تنها با یک انگشت می توانید بازی کنید. در هر مرحله شخصیت اصلی داستان که یک خروس است پشتک هایی زده و باید هنگامی که پای او به زمین رسید، روی صفحه لمسی کلیک نمایید. شاید با ایده جدیدی رو به رو نباشیم ولی سازنده با طراحی خوبه مرحله ها و مهم تر از آن استفاده درست از فیزیک توانسته همین گیم پلی ساده را تبدیل به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ممکن کند.

Flippy Hills

Flippy Hills

سازنده: Woof Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 155 / 42.4 مگابایت زبان:

WWE Tap Mania

شاید بعد از WWE Immortals [معرفی دیجیاتو] ساخته جدید سگا را بتوانیم بهترین تجربه ممکن برای علاقه مندان به کشتی کج بنامیم. آن هم به فقط یک علت؛ ترکیب جالب سبک اعتیادآور Idle با این ورزش. WWE Tap Mania شما را به رینگ مسابقات فرستاده و آنجا تنها باید با کلیک های پیاپی روی صفحه لمسی به دشمنان حمله کنید. جدا از اینکه می توانید با استفاده از کارت های مختلف، مبارزان بیشتری را به میدان مسابقات فرا خوانده و با آن ها طعم مبارزات خونین و جذاب را بچشید. اگر از علاقه مندان به سبک Idle هستید، WWE Tap Mania مطمئنا می تواند سرگرم تان کند.

WWE Tap Mania

WWE Tap Mania

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 383 / 69.15 مگابایت زبان:

Snoopy Pop

دو سال پیش کمپانی فاکس با The Peanuts Movie دوباره نام اسنوپی را روی زبان ها انداخت، انیمیشنی که شاید شوخی هایش کودکانه بود اما می توانست هر کسی را با داستان ساده و شخصیت های دلنشینش جذب کند؛ هنگام تماشای آن ناخودآگاه کودک درون تان بیدار می شد و مبهوت صفحه نمایش می شدید. اگر انیمیشن The Peanuts Movie را دیده اید و دل تان برای آن تنگ شده است نگران نباشید.

چون استودیوی Jam City با عنوان خوش ساخت Snoopy Pop آمده تا خاطرات خوش گذشته را تکرار کند. گیم پلی بازی را تاکنون بارها در اپلیکیشن های مختلف دیده اید و باید با پرتاب گوی های همرنگ به سمت هم سعی کنید بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. اما با وجود این المان های کلیشه ای، مطمئنا تجربه Snoopy Pop برای کسانی که با سری انیمیشن های The Peanuts خاطره دارند می تواند جذاب باشد.

Snoopy Pop

Snoopy Pop

سازنده: Jam City قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 181 / 83 مگابایت زبان:

Triple Agent

به یکی از متفاوت ترین بازی های تخته ای سلام کنید؛ Triple Agent! به هر کدام از بازیکن ها یک نقش متفاوت داده و آن ها به دو گروه Agency یا V.I.R.U.S. تقسیم می شوند. در هر دور، بازی اطلاعاتی را به همه می دهد و شما با خواندن شان باید یک تصمیم خیلی مهم بگیرید: چه کسی در پایان زندانی شود؟ اگر Agency بتواند یک مامور از V.I.R.U.S. بگیرد پیروز خواهد شد.

و در صورتی که ماموران Agency گزینه اشتباه را انتخاب کنند و خودشان را به زندان بفرستند، تیم V.I.R.U.S. [آدم بدهای داستان] برنده خواهد شد. با وجود اینکه Triple Agent الهامات زیادی از بازی هایی همانند مافیا یا Werewolves گرفته است اما با المان های مثبتش مطمئنا می تواند سرگرم کننده باشد. جدا از اینکه برای تجربه بازی تنها به یک دیوایس احتیاج دارید و همان موبایل بین تمام اعضا می چرخد.

Triple Agent!

Triple Agent!

سازنده: Tasty Rook قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 / 27 مگابایت زبان:
!

Layton’s Mystery Journey

با توجه به سیاست بعضی شرکت های ژاپنی نسبت به عناوین موبایل انتظار، قیمتی بالا برای Layton’s Mystery Journey را داشتیم ولی 16 دلار بیش از پیشبینی هایمان بود. اما خوب، از گذشته گفته اند برای داشتن بهترین تجربه ممکن باید هزینه کنید و مجموعه Professor Layton هم همیشه توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین بازی های معمایی/ماجراجویی صنعت گیمینگ بشناسند.

Layton’s Mystery Journey داستان دختر پروفسور Hershel Layton معروف به نام Kat را روایت کرده و او بعد از غیب شدن پدرش تصمیم می گیرد تا به جستجویش برود. حالا شما باید در این ماجراجویی مرموز با وی همراه شده و به کمک قابلیت های لمسی اسمارت فون ها، معماهای همیشه خلاقانه مجموعه Professor Layton را حل کنید. بد نیست بدانید بازی جدا از سیستم عامل های موبایل، برای کنسول 3DS و در منطقه ژاپن هم عرضه شده است.

Layton’s Mystery Journey

Layton’s Mystery Journey

سازنده: Level-5 قیمت: 15.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1114 مگابایت زبان:

Shadow Fight 3

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/04/Shadow-Fight-3.jpg

ببینید کی اینجاست؛ بعد از مدت ها سرانجام عنوان مبارزه ای Shadow Fight 3 به اسمارت فون ها آمد. تمام حرف هایمان را با بررسی نسخه بتا بازی زده ایم اما بد نیست اینجا هم به دو نکته مهم اشاره کنیم. یکی اینکه خلاف عناوین پیشین توسعه دهنده تصمیم گرفته برای قسمت سوم از آبجکت های سه بعدی استفاده نموده و با عنوانی تقریبا مشابه Mortal Kombat مواجه هستیم. همچنین همانند گذشته تمام شخصیت های داستان هم سایه نیستند. اما نکته دوم، بازی فعلا تنها برای منطقه کانادا عرضه شده و بنابراین برای تجربه آن نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی هستید.

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

سازنده: NEKKI قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 866 / 342 مگابایت زبان:

Dead Rivals

هفته گذشته هم به جدیدترین ساخته گیم لافت یعنی Dead Rivals پرداختیم و حالا به بهانه عرضه نسخه اندروید تصمیم گرفتیم تا نگاهی مجدد به آن بیاندازیم. جدا از نام توسعه دهنده و گرافیک بالا، مهمترین علتی که Dead Rivals از ماه ها پیش روی زبان ها افتاد الهام فرانسوی ها از بازی معروف Left 4 Dead است؛ در این عنوان آخرالزمانی و اکشن سوم شخص همراهان نقش مهمی را ایفا کرده وبا آن ها می توانید حمام خونی از زامبی ها به راه بیاندازید. البته فراموش نکنید که همانند ورژن iOS، نسخه اندروید هم فعلا تنها برای فیلیپین عرضه شده است.

Dead Rivals - Zombie MMO

Dead Rivals - Zombie MMO

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 984 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mobin
    mobin | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    سلام..ممنون از سایت خوبتون..میشه بگید چجوری باید نرم افزار تغییر آی پی به آی پی فیلیپین رو پیدا و نصب کنم؟؟

  • shervinatashi
    shervinatashi | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    شدو فایت رو نمیشه دان کرد?????

    • Writer
      Writer | ۲ مرداد ۱۳۹۶

      کافیه با یه اپ دورزدن تحریم که رو ای پی کانادا ست شده باز کنید

  • hosss021
    hosss021 | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    به این موضوع اشاره نکردید که بازی shadow fight3 نسخه بتا بوده و کسانی میتونن بازی کنن که قبلا برای تست بازی ایمیل خودشونو سینگ کرده بودن رو سروره بازی!

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

      سلام حسین جان، ابتدا که بازی عرضه شد گزارشاتی به دست رسید که نشون می داد برای تجربه حتما باید کدی که قبلا برای نسخه بتا دریافت کرده بودید رو داشته باشید. اما خب چند ساعت بعد از این خبر، خود سازنده اعلام کرد که تمام کسانی که در کانادا هستند قابلیت انجام بازی را دارند و احتیاجی به کد بتا نیست.

      • high end
        high end | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

        سلام من برم کانادا ???????.ممنون آقای کریمی بابت مطالب خوبتون‌

مطالب پیشنهادی