ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا: طرح رجیستری قیمت موبایل را کاهش می دهد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگاران، تأخیر در اجرای طرح رجیستری از سوی وزارت ارتباطات را غیر موجه خواند، اما گفت به عملی شدن این طرح در آینده نزدیک ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگاران، تأخیر در اجرای طرح رجیستری از سوی وزارت ارتباطات را غیر موجه خواند، اما گفت به عملی شدن این طرح در آینده نزدیک خوشبین است.

قاسم خورشیدی می گوید به لحاظ علمی و فنی، کارشناسی عمیقی روی این طرح صورت گرفته و رجیستری به طور کامل قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن را دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح رجیستری حاشیه سود واردکنندگان را کاهش می دهد، افزود با اجرای این پروژه می توان موبایل ها را با قیمت ارزان تری در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داد.

خورشیدی همچنین نگرانی ها در مورد انحصاری شدن بازار موبایل در دست نمایندگی ها را بی اساس خواند و گفت طبق قوانین جدید، مجوز نمایندگی فروش موبایل علاوه بر نمایندگی تولید کننده اصلی، برای نمایندگی واسطه های منطقه ای هم صادر می شود و به همین دلیل «تقریباً» انحصاری در واردات موبایل وجود ندارد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد که با اجرای عمومی طرح رجیستری، دو ماه به کاربران مهلت داده می شود تا موبایل خود را ثبت کنند و پس از پایان این فرصت، در صورتی که موبایل قاچاق باشد، ارائه خدمات به آن متوقف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Lolo Lala
    Lolo Lala | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    اگر این طرح اجرایی بشود دقیق واقعا طرح خوب و عالی میشه بدلیل اینکه کلیه واردات قاچاق غیر قانونی گوشی های استوک تعمیری برگشتی اتحادیه اروپا و کشورهای اطراف وارد ایران نمیشود بازار گوشی چنان نابسامان اشفته هست که تعدادی دزد و قاچاق چی بی وجدان مال مردم خور ان را اداره میکند با اجرایاین طرح واقعا بازار گوشی مرتب و درست و اصولی میشود من خاهش میکنم مردم همراهی کنند اثرات بسیار عالی و مثبتی دارد این طرح و بسیار هم هزینه بر و دقیق و فنی هست و نیاز به سیستم های پیشرفته ای داشته که انطور که شما فکر میکنید ساده نیست بدلیل همین به تعویق میافتد

    • 2012m
      2012m | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

      دوست عزیز اشتباه نکن اینجا ایرانه اولا که برای اینکه واسشون ارزون دربیاد و به ما گرونتر بفروشن 100% گوشیهای ریفرشی میارن چون انحصار واردات گوشی میشه برای یکی از اقایون.الان که گوشی قاچاق میاد ما داریم دقیقا با قیمت اصلیش میخریم یعنی اگه قیمت به دلار باشه تبدیل به تومن کنی میبینی اختلافش 100 هزار تومن گرونتر که سود فروشنده هست به دست ما میرسه.ولی اگه انحصاری باشه میشه مثل کشورای دیگه ایفونی که ما میخریم قاچاقه با قیمت امریکا یکیه ولی تو همین ترکیه 2برابر قیمت امریکا بفروش میرسه.این طرح فقط برای سود شخصی اقایان هستش همینو بس

  • Shahriar
    Shahriar | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    مرا امید به خیر تو نیست
    شر مرسان

    • Lolo Lala
      Lolo Lala | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

      نه اشتباه میکنید من انحصار خودرو رو محکوم میکنم ولی این یک مورد واقعا بنفع شخص شماست بازار گوشی پر شده از انواع گوشی های مستعمل و ریپک و ریفریش و بنجل که از کشورهای همسایه وارد کشورمون میشه و بقیمت گزاف ایرانی مجبوره بخره با خارج شدن بازار از دست مشتی دلال سو استفاده چی و شرکت های قانونی بنفع خود شماست

  • sina
    sina | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    حتما میشه مثل ترکیه که رجیستر اجباریه و قیمت گوشیاش یک ونیم تا دوبرابر ایرانه. اینا فقط به فکر جیبشونن. اگه برای مردمه که من هم از مردمم؛ میگم لازم نیست خودتونو به زحمت بندازید ما همینجوری راضی هستیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی