ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاریخ برگزاری الکام گیمز را اعلام کرد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز با برگزاری یک رویداد خبری اعلام کرد که الکام گیمز از تاریخ ۱۹ الی ۲۵ شهریور ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. پیش از این نظام صنفی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز با برگزاری یک رویداد خبری اعلام کرد که الکام گیمز از تاریخ ۱۹ الی ۲۵ شهریور ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

پیش از این نظام صنفی خبر داده بود که برخلاف سال گذشته، الکام گیمز در نمایشگاه الکامپ ۹۶ جایی نخواهد داشت و در آینده و مکانی دیگر برگزار می‌شود. سعادت، رییس نظام صنفی رایانه‌ای علت جدا شدن الکام گیمز از نمایشگاه الکامپ را برگزاری نمایشگاه TGC چند هفته قبل از نمایشگاه الکامپ عنوان کرده بود.

وی امروز خبر می‌دهد که علاوه بر همین مسئله، مشکلات برخی از اسپانسرهای خارجی نیز مانع برگزاری الکام گیمز در الکامپ بیست و سوم شد.

به گفته سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، «پرشیا گیم» مجری الکام گیمز خواهد بود و این رویداد در فضایی ۹۰۰ متری و در سه بخش PC، کنسول PS4 و موبایل در تاریخ یاد شده برگزار می‌شود.

سعادت همچنین خبر می‌دهد که ۴۵ میلیون تومان جایزه نقدی و غیر نقدی برای این رویداد در نظر گرفته شده و برندگان این رویداد به جام جهانی توسان در کره جنوبی اعزام خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی