ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظام صنفی رایانه‌ای: تشکیل اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی اشتباهی تاریخی است

ناصر علی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به شکل کامل با تشکیل یک اتحادیه برای کسب‌وکارهای اینترنتی کشور مخالف است و آن را یک اشتباه تاریخی می‌داند که نتیجه‌ای جز شکست و تضاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

ناصر علی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به شکل کامل با تشکیل یک اتحادیه برای کسب‌وکارهای اینترنتی کشور مخالف است و آن را یک اشتباه تاریخی می‌داند که نتیجه‌ای جز شکست و تضاد ندارد.

سعادت خبر از پیگیری این موضوع از طریق دیوان عدالت اداری داد و عنوان کرد که تمام کسب‌وکارهایی که فعالیت آنها مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد در حال حاضر باید مجوزهای مورد نیاز خود را از نظام صنفی رایانه‌ای دریافت کنند.

روز گذشته، «جعفر محمدی»، قائم مقام کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نیز عنوان کرده بود که «تعدد بالای متولیان و ایجاد مجوزهای نو برای کسب‌وکارهای اینترنتی، مانعی بزرگ در راه توسعه تجارت الکترونیکی و استارتاپ‌ها در کشور است». محمدی همچنین باور دارد که این رویکرد، باعث ایجاد فساد اداری می‌شود.

«باقر بحری»، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هم امروز در جمع خبرنگاران با دیدی منتقدانه از تلاش برخی برای تشکیل اتحادیه‌ها و انجمن‌های جدید خبر داد: «اگر با ایجاد اتحادیه و انجمن مشکلات حل می‌شد در سال‌هایی که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تشکیل شده، باید معجزه صورت می‌گرفت. حل مشکلات در گرو همدلی، همگرایی و مطالبه‌گری است.»

در این نشست خبری، ناصر علی سعادت خبر داد که از دولت دوازدهم انتظار دارد تا مسیر پیشرفت استارتاپ‌ها را فراهم کند و این توسعه این مسیر، چیزی بیشتر از ارائه یک وام به آنها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    حرفش کاملا درسته. وقتی پای اتحادیه بیاد وسطه کسب و کار های اینترنتی یعنی مجوز،مالیات،هزینه جهت ثبت شرکت،قوانین بنی اسرائیلی،بازرسی و اماکن و ..... چیز هایی که تو همه اتحادیه های دیگه دیده میشه. اصولا اتحادیه واسه این تشکیل میشه که کمک حال صنفش باشه اما دقیقا برعکس عمل میکنه و فساد اداری سریعا از بین میبرتش!

  • Allli
    Allli | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    اینا نگران حق حساب خودشونن، همین الان شرکتای کامپیوتری اول باید برن شورای عالی انفورماتیک مجوز بگرن بعد اونو ببرن از اینا بگرن بعد اینو ببرن حتما کسب و کارای اینترنتی! برای مهاجرت کانادا اقدام کنی کمتر داستان داره. :))

  • pine
    pine | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    هدف همینه دیگه برادر من.ایجاد مانع !

مطالب پیشنهادی