ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد کسب و کار تولید چیپ سامسونگ در سال 2017 رکوردشکن خواهد بود

بر اساس پیش بینی تحلیلگران بازار، کمپانی سامسونگ به همراه شرکت «SK Hynix» (تأمین کننده قطعات الکترونیکی کره ای) در سه ماهه سوم سال میلادی جاری در مجموع سودی بیش از 10 درصد بودجه کل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

بر اساس پیش بینی تحلیلگران بازار، کمپانی سامسونگ به همراه شرکت «SK Hynix» (تأمین کننده قطعات الکترونیکی کره ای) در سه ماهه سوم سال میلادی جاری در مجموع سودی بیش از 10 درصد بودجه کل کشور کره جنوبی خواهند داشت.

بخش قابل توجهی از مبلغ مورد بحث ناشی از موفقیت صنعت نیم رساناها و تولید چیپ در دو کمپانی بوده که مجموعاً 70 درصد از بازار را در دست دارند و طبق برخی تخمین ها، سود حاصل در سال 2017 برای شرکت های مذکور بین 41.5 تا 42.4 میلیارد دلار خواهد بود.

در این میان انتظار می رود سامسونگ طی سه ماهه سوم به تنهایی 13.16 میلیارد دلار به دست بیاورد که نسبت به پیش بینی قبلی (12.36 میلیارد دلار) افزایش داشته و مبلغ 8.83 میلیارد دلار آن مربوط به سود عملیاتی بخش نیم رساناها خواهد بود.

قیمت چیپ های DRAM در یک ماه گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است

لازم به ذکر است که پیش بینی ها از تغییرات درآمدی سامسونگ و SK Hynix در ماه های اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته، که به دلیل افزایش رقابت و تقاضا در بازار برای چیپ های DRAM، شاهد افزایش قیمت این محصولات از 1.5 به 3.25 دلار طی ماه گذشته بوده ایم و این امر در نهایت، موجب سود سرشاری برای دو شرکت کره ای مورد بحث شده است.

گفتنی است علاوه بر صنعت تولید چیپ، معرفی نسخه جدید پرچمدار خانواده گلکسی نوت نیز در پیش بینی افزایش درآمد سامسونگ مؤثر بوده و انتظار می رود این کمپانی کره ای با اعلام نتایج مالی سه ماهه سوم خود در اوایل آبان ماه، رکوردهای قبلی را جا به جا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی