ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسماً تأیید شد: گوگل بخشی از کسب و کار موبایل HTC را به مبلغ 1.1 میلیارد دلار می خرد

چند روز پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد بخش موبایل HTC را به طور کامل خریداری کند و به کار یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی شرقی پایان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

چند روز پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد بخش موبایل HTC را به طور کامل خریداری کند و به کار یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی شرقی پایان دهد. اما حالا گوگل تایید می کند که قصد دارد بخشی از کسب و کار HTC و نه کل آن را بخرد.

گوگل قرار است بابت خرید تیم پیکسل اچ تی سی، مبلغ 1.1 میلیارد دلار بپردازد و طی این قرارداد، تعداد نامشخصی از کارمندان اچ تی سی تحت نظارت ریک اوسترلوه به گوگل منتقل می شوند.

علاوه بر تیم توسعه دهنده پیکسل و افراد آن، گوگل یک لیسانس غیر انحصاری بابت برخی تکنولوژی های اچ تی سی به دست آورده تا از آن ها در بخش سخت افزاری استفاده کند.

با به دست آوردن این مبلغ 1.1 میلیارد دلاری، اچ تی سی می گوید که تعهد به برند خودش را توانمندتر می سازد. مهندسین شرکت به کار روی اسمارتفون پرچمدار بعدی اچ تی سی ادامه داده و احتمالا با این تزریق سرمایه، کسب و کار واقعیت مجازی شرکت نیز تقویت خواهد شد.

با توجه به این اعلام خبر، احتمال اینکه گوگل دوباره از خرید خود پشیمان شود و سرنوشت نوکیا و موتورولا تکرار شود به سطح پایین تری رسیده. هر چه که باشد، تیم پیکسل در HTC صاحب فناوری یکی از محصولات قدرتمند گوگل در حال حاضر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amir Leo
    Amir Leo | ۷ مهر ۱۳۹۶

    خخخ اینارو خخخ کی اچ تی سیو احساب میکنه خخ یه شرکت در حال شکست با محصولات افتضاح

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی