ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Mp3Toolsbot: رباتی برای ایجاد تغییرات روی فایل های MP3

تلگرام از ابتدای عرضه تا کنون قصد داشته انجام کارها را برای کاربر راحت تر کند. با ظهور ربات ها در این پیام رسان محبوب، تقریباً بسیاری از کارهای روزمره را می توان داخل همین ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

تلگرام از ابتدای عرضه تا کنون قصد داشته انجام کارها را برای کاربر راحت تر کند. با ظهور ربات ها در این پیام رسان محبوب، تقریباً بسیاری از کارهای روزمره را می توان داخل همین اپلیکیشن انجام داد و دیگر نیازی به خارج شدن از آن نیست.

در همین رابطه حالا می توانید به جای دانلود نرم افزارهای رایانه ای گوناگون جهت ایجاد تغییرات مختلف روی فایل های MP3 همین کار را در تلگرام با استفاده از ربات های موجود و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات mp3toolsbot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق قادر هستید فایل های MP3 خود را به ویس تبدیل کرده، تگ آن ها را ویرایش کنید، بخشی دلخواه از یک آهنگ را جدا نموده و آلبوم آرت موزیک ها را تغییر دهید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی mp3toolsbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که این ربات در اختیار شما می گذارد تبدیل فایل های MP3 به ویس است. انجام این کار سبب می شود تا ضمن حفظ کیفیت صدا حجم فایل کاهش چشم گیری داشته باشد.

پیش از هرچیزی کافیست فایل MP3 مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید. پس از آن منویی شامل گزینه های گوناگون در مقابل شما قرار می گیرد که هر کدام یک ویژگی کاربردی را در اختیارتان می گذارد.

یکی از مهم ترین قابلیت هایی این ربات تبدیل فایل های MP3 به ویس است.

با انتخاب گزینه Voice Converter و سپس گزینه Save به راحتی می توانید فایل ارسالی را به منظور کاهش حجم، بدون آن که کیفیتش تغییری بکند به ویس تبدیل نمایید.

اما گزینه MP3 Cutter را می توان یکی از جذاب ترین قابلیت های این ربات به شمار آورد. این ویژگی بخش دلخواه شما را از فایل ارسالی جدا کرده و به صورت ویس برایتان ارسال می کند. برای انجام این کار کافیست فایل MP3 دلخواه خود را برای ربات ارسال نموده، گزینه MP3 Cutter را انتخاب کنید و پس از انتخاب بخش دلخواه (با فرمت x:y به معنای از ثانیه x تا ثانیه y) روی گزینه Save ضربه بزنید.

دو گزینه Tag Editor و Album Art نیز امکان ویرایش تگ و آلبوم آرت فایل های MP3 را برای کاربر فراهم می کنند. ابتدا برای تغییر تگ، فایل مورد نظر خود را برای ربات ارسال و دکمه Tag Editor را بفشارید. پس از آن از شما خواسته می شود تا تگ دلخواه تان را با فرمت Title:Artist برای ربات ارسال نمایید. در نهایت کافیست برای ذخیره تغییرات روی گزینه Save ضربه بزنید.

جهت تغییر آلبوم آرت نیز ابتدا فایل را برای ربات ارسال کرده، سپس گزینه Album Art را انتخاب کنید و در نهایت تصویر مورد نظر خود را برای mp3toolsbot بفرستید. برای آن که تغییرات ذخیره شود باید حتماً روی گزینه Save ضربه بزنید.

دو گزینه Preview و Reset نیز به ترتیب وظیفه نشان دادن پیش نمایش تغییرات و حذف کلیه تغییرات انجام گرفته را بر عهده دارند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۷ مهر ۱۳۹۶

    روی عکس رباتشون آهنگ شادمهر عقیلی انتخاب رو هم زدن?

مطالب پیشنهادی