ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین نسخه بتا iOS 11.2 برای توسعه دهندگان منتشر شد

کمتر از یک ماه از عرضه iOS 11.0.3 می گذرد و اپل نیز هم اکنون در حال تست نسخه آزمایشی iOS 11.1 است. با این وجود ساعاتی پیش این کمپانی نخستین نسخه بتا توسعه دهندگان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

کمتر از یک ماه از عرضه iOS 11.0.3 می گذرد و اپل نیز هم اکنون در حال تست نسخه آزمایشی iOS 11.1 است. با این وجود ساعاتی پیش این کمپانی نخستین نسخه بتا توسعه دهندگان iOS 11.2 را منتشر کرد تا سازندگان بتوانند به جدیدترین ورژن کیت SiriKit دسترسی پیدا کنند.

اسپیکر HomePod به دستیار هوشمند اپل یعنی سیری مجهز است

به کمک نسخه بروزرسانی شده این کیت، حالا سازندگان اپ ها می توانند برنامه های خود را با اسپیکر هوشمند اپل که با نام HomePod شناخته می شود همگام سازند. کارکرد HomePod همانند بقیه بلندگوهای مشابه است. یعنی اسپیکر دارای دستیاری مجازی بوده و کاربران می توانند با آن کارهای مختلفی انجام دهند.

هدف اپل با عرضه بروزرسانی iOS 11.2 هم این است تا هنگام عرضه HomePod، اپلیکیشن ها از این اسپیکر هوشمند پشتیبانی نمایند. بنابراین تنها با صدای تان می توانید از بعضی برنامه ها استفاده کنید؛ در واقع خیلی کارهایی که از طریق iOS قابل انجام است با HomePod صورت خواهند گرفت.

البته این تنها بخشی از کارایی HomePod بوده و با این اسپیکر می توانید از آخرین اخبار یا گزارشات آب و هوایی با خبر شده، لیست های خرید را مشخص کنید و لوازم هوشمند خانه را کنترل کنید. بد نیست بدانید HomePod در پایان سال جاری امسال با قیمت پایه 349 دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی