ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: آیفون 10

اپل بارها شجاعت خود را اثبات کرده است، سال ۲۰۰۷ این شرکت در حالی تلفن هوشمند خود را با تنها یک دکمه به بازار عرضه کرد که نمای روبروی همه موبایل ها از صفحه کلید ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اپل بارها شجاعت خود را اثبات کرده است، سال ۲۰۰۷ این شرکت در حالی تلفن هوشمند خود را با تنها یک دکمه به بازار عرضه کرد که نمای روبروی همه موبایل ها از صفحه کلید بزرگی در پایین کیبورد تشکیل شده بود. حالا ۱۰ سال از آن زمان می گذرد و ترکیب ظاهری آیفون با یک دکمه دایره شکل به خوبی در اذهان جا افتاده است. اپل با تولید همین یک تلفن هوشمند در سالهای اخیر به یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در جهان تبدیل شد و شاید هر شرکت دیگری بود، به ترکیب تیم برنده دست نمی زد، اما درست در ده سالگی آیفون، این شرکت حالا عمده ترین مشخصه تکرار شونده در تلفن های هوشمند خود را کنار گذاشته و آیفون ۱۰ را بدون دکمه هوم به بازار عرضه کرده است.

بدون حضور دکمه ی هوم تمام نمای روبروی دستگاه به نمایشگر اختصاص دارد، اما مسئله اینجاست که در نبود دکمه ی هوم، از حسگر اثر انگشت هم خبری نیست. وقتی میلیون ها دستگاه از تلفن هوشمند شما روزانه در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد، کوچکترین تغییری می تواند تجربه کاربری خریداران را متحول کند و این همان اتفاقی است که در آیفون ۱۰ رخ داده است. قفل این تلفن هوشمند به جای اثر انگشت با اسکن کردن چهره شما باز می شود و این روشی است که اپل برای ساخت موبایل در سالهای آینده انتخاب کرده است. آیفون ۱۰ گذشته از این تغییر جذابیت های ریز و درشت دیگری هم دارد که پیش از این، در بررسی کامل محصول به جزئیات آن پرداختیم. از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر، در ادامه با بررسی ویدیویی آیفون ۱۰ همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • alifattahi31
    alifattahi31 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی خیلی قیمتش بالاست و از چند نفری که خریده بودنش نظرشونو میپرسیدم خیلی جالب بود هر سه گفتن گوشیه خوبیهه ولی نمیارزه به پولی که میدی . خوب بدیهیه چون مردم ما فقط دنبال اسم هستن و اینکه آیا برندی بهتر هست آیا اون برند کیفیت بالاتری داره قیمتش هم مناسب تره ولش کن اپل اسمش دهن پر کن تره . ولی واقعا اگه یک نگاه به مقایسه گوشی ها باندازید میبینید که اپل اونقدرها هم که میگن از رقباش جلو نیست و قیمتش توی ایران به شکل حبابی بالا هست و گوشی هایی. داریم مثل میت ۱۰ پرو هواوی که همون کیفین رو. دارن و توی خیلی موارد هم بهتر و قیمت خیلی خیلی پایین تر ولی چون همه دستشون اپل میگیرن ما هم کورکورانه اپل میگیریم و ته دلمون یه نارضایتی همیشه از قیمت بالای اپل داریم.. امیدوارم از این به بعد توی انتخابامون دقت کنیم و تاکید میکنم با چشم باز خرید کنیم .

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    من که حال نمیکنم باهاش مخصوصا فیس ایدی و جسچرهای مختلف و اون حاشیه ناهماهنگ بالا ... من نوت 8 میت 10 ایکس زد پریمیوم و ایفون 8 پلاس رو ترجیح میدم

  • bijan jahan
    bijan jahan | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    عالی بود. با تشکر از دیجیاتو

  • Mreza Mahdavi
    Mreza Mahdavi | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    یدونه آیفون آورده دیجیاتو کشت مارو،
    شبا با آیفون
    ناهار با آیفون
    منو آیفونم
    آیفونم کو
    آیفون تویی
    آیفون و سرزمین عجایب
    بسه بابا کلن با یه ویدیو میشد همشو پوشش داد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی