ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار وان پلاس 5T تنها طی شش ساعت به رکورد تازه ای در فروش رسید

به نظر میرسد وان پلاس بعد از عرضه پرچمدار جدیدش به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. بنابر اعلام این کمپانی تولیدکننده، تنها شش ساعت طول کشید تا رکوردهای فروش پیشین شکسته شوند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

به نظر میرسد وان پلاس بعد از عرضه پرچمدار جدیدش به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. بنابر اعلام این کمپانی تولیدکننده، تنها شش ساعت طول کشید تا رکوردهای فروش پیشین شکسته شوند و وان پلاس 5T حالا رکورددار سریع ترین فروش در میان دیوایس های کمپانی چینی است.

وان پلاس 5T از نمایشگری 6 اینچی از نوع AMOLED بهره مند بوده و رزولوشن 1080x2160 و نسبت ابعاد 18:9 را به نمایش می گذارد. چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی می کند و دوربین دوگانه اصلی که از دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی بهره مند شده، تصاویری با کیفیت به همراه افکت بوکه به ثبت می رساند. مهم ترین نکته درباره وان پلاس 5T، قیمت رقابتی و 499 دلاری آن است که تنها 20 دلار گران تر از وان پلاس 5 به حساب می آید، بنابراین دستیابی به رکوردی تازه در فروش جای تعجب ندارد.

دستیابی به رکورد تازه ای در فروش روز نخست با پرچمدار 5T، نشان می دهد که وان پلاس طی سال های اخیر چگونه پیشرفت کرده و طرفدارانی وفادار یافته است. نخستین موبایل وان پلاس در آوریل 2014 عرضه شد و حالا بعد از سه سال، این استارتاپ چینی به یکی از مهم ترین تولیدکنندگان موبایل تبدیل شده که دیوایس هایی قدرتمند با قیمت بسیار مقرون به صرفه به دست مشتریان می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir Dv
    Amir Dv | ۷ آذر ۱۳۹۶

    لوازم جانبیش خیلی کم پیدا میشه

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۶ آذر ۱۳۹۶

    یه عیب دیگرش عدم پشتیبانی و گارانتی و تامین لوازم جانبیش هست

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۶ آذر ۱۳۹۶

    قیمتش عالیه و اینکه بزرگترین عیبش همون ضداب نبودن که من یه تست دیدم 5 دقیقه تو آب بود اما هیچیش نشد! البته کاملاً ضد آب نیست؟

مطالب پیشنهادی