ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل 5G شرکت هوآوی
تکنولوژی

نخستین موبایل های مبتنی بر فناوری 5G هوآوی سال ۲۰۱۹ از راه می رسند

از صحبت های تازه «یو چنگ دانگ» (Yu Chengdong) به عنوان مدیران ارشد واحد محصولات تجاری کمپانی هوآوی چنین بر می آید که این شرکت نمی تواند تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

از صحبت های تازه «یو چنگ دانگ» (Yu Chengdong) به عنوان مدیران ارشد واحد محصولات تجاری کمپانی هوآوی چنین بر می آید که این شرکت نمی تواند تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ موبایل هایی مبتنی بر فناوری 5G را روانه بازار سازد.

این در حالی است که در گذشته مقامات هوآوی پیش بینی کرده بودند که نخستین سری از چنین محصولاتی اواخر سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق گفته این مدیر ارشد، فناوری مذکور قرار است توسط چیپست اختصاصی هوآوی به محصولات آینده وارد شود. ضمن این که تا آن تاریخ چیپ اختصاصی هوش مصنوعی نیز به طور کامل در چیپست های تولید یکپارچه خواهد شد.

سال ۲۰۱۹ همان سالی است که بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار باور دارند پوشش شبکه های 5G توسط اپراتورهای عمده موبایل برقرار خواهد شد. به نظر می رسد این زمانبندی نسبت به پیش بینی های قبلی از صحت بیشتری برخوردار باشد، به خصوص که بالاخره ائتلافی متشکل از کوالکام، ZTE و اپراتور چاینا موبایل توانستند در ماه گذشته میلادی نخستین سیستم رادیوی جدید 5G را طراحی و با موفقیت تست نمایند.

لازم به ذکر است که چاینا موبایل یکی از بزرگترین اپراتورهای موبایل در کشور چین است و احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت بتواند نخستین شبکه سراسری 5G دنیا را در چین راه اندازی کند. بنابراین هوآوی می بایست از همین حالا خود را برای آن روز آماده سازد و بهتر آن است که این مهم با سخت افزار اختصاصی این شرکت حاصل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Figure
    Figure | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    پس چهار یا پنج سال بعد در ایران خواهیم داشت.

  • soheil
    soheil | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    سامسونگ حرف میزنه و هواوی جاش عمل میکنه

مطالب پیشنهادی