ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صد برای یازده؛ جزییات برنامه‌های جشنواره «توان‌تک» اعلام شد

«توان تک» رویدادی است که در چهار روز از ۲۱ الی ۲۴ آذر ماه برگزار می‌شود و هدف اصلی آن متبلور کردن پتانسیل‌های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال و آشناسازی استارت‌آپ‌ها با بازار خدمات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

«توان تک» رویدادی است که در چهار روز از ۲۱ الی ۲۴ آذر ماه برگزار می‌شود و هدف اصلی آن متبلور کردن پتانسیل‌های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال و آشناسازی استارت‌آپ‌ها با بازار خدمات توان‌یابان و استعدادهای آنهاست. 

توان‌تک فرصتی است تا توان‌یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های اشتغال پایدار در این‌گونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. همچنین مدیران شرکت‌های استارت‌آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و به مسئولیت‌های اجتماعی در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران و نمایندگان حامیان جشنواره در روز سه‌شنبه ۲۱ آذر از ساعت 18:30 تا 21:00 برگزار می‌شود. در این مراسم، زهرا ساعی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون معلولان مجلس سخنرانی خواهد کرد و پس از سخنرانی منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و نمایندگان حامیان اصلی رویداد، نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

از چهارشنبه ۲۲ آذر تا جمعه ۲۴ آذر از ساعت 10:00 تا 18:00 مشاوره‌های شغلی به توانیابان در منطقه ویژه «اشتغال و کارآموزی» ارائه خواهد شد و بازدید از نمایشگاه و غرفه‌ها برای عموم آزاد است و دیجیاتو نیز در این رویداد با یک غرفه حضور خواهد داشت.

جشنواره توان‌تک دارای کارگاه‌های آموزشی متنوعی برای توانیابان است. برنامه این کارگاه‌ها به شرح زیر است:

  • کارگاه آموزشی ساخت اپلیکیشن موبایل بدون برنامه‌نویسی توسط تیم پازلی از ساعت 10:00 تا 13:00 روز چهارشنبه، کارگاه آموزشی آشنایی با منتورینگ به عنوان شغل توسط استارت‌آپ مکتب‌خانه از ساعت 13:30 تا 14:30 روز چهارشنبه، کارگاه آموزشی فریلنسینگ برای توانیابان توسط الهام ریحانیان از ساعت 14:30 تا 17:30 روز چهارشنبه و کارگاه آموزشی خلق ایده‌ی کسب‌وکار توسط کتایون سپهری از ساعت 16:00 تا 18:00 برگزار می‌شود.
  • روز پنج‌شنبه 23 آذر، کارگاه آموزشی دسترس‌پذیری اپلیکیشن و وب‌سایت از ساعت 10:00 تا 13:00 توسط کافه‌بازار، کارگاه آموزشی نحوه ارائه توسط کیان شلیله از ساعت 10:00 تا 12:00 و کارگاه آموزشی موفقیت یعنی تلاش بدون توقف از ساعت 13:30 تا 15:30 توسط دیجیکالا ارائه خواهند شد.
  • روز جمعه 24 آذر از ساعت 10:30 تا 12:00، فیلم مسیر سپید با حضور عوامل سازنده به نمایش درآمده و از ساعت 12:00 تا 15:30 شاهد رقابت استارت‌آپ‌ها خواهیم بود. مراسم اختتامیه جشنواره توان تک هم از ساعت 16:00 تا 18:30 برگزار خواهد شد.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه‌ها به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی