ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس تائیدیه چین را دریافت کردند

کمپانی سامسونگ روز گذشته برای سه مدل از موبایل های خود که گمان می رود سری گلکسی S9 باشند، «گواهی الزامی چین» (3C) را دریافت کرده است. دستگاه های تائید شده دارای شماره مدل های M-G9650/DS، SM-G9600/DS ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی سامسونگ روز گذشته برای سه مدل از موبایل های خود که گمان می رود سری گلکسی S9 باشند، «گواهی الزامی چین» (3C) را دریافت کرده است.

دستگاه های تائید شده دارای شماره مدل های M-G9650/DS، SM-G9600/DS و SM-G9608/DS هستند که مورد آخر به نسخه تایوانی گلکسی S9 با نمایشگر 5.8 مربوط می شود. از سوی دیگر SM-G9600 و SM-G9650 نیز نسخه های چینی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس خواهند بود. اعضای جدید خانوده گلکسی S نیز مانند مدل های قدیمی به درگاه دو سیم کارت هیبریدی مجهز شده اند که برای کاربر امکان استفاده از سیم کارت دوم یا مموری را فراهم می کند.

پشتیبانی این اسمارت فون ها از دو سیم کارت چندان دور از انتظار نبود چرا که در سال های اخیر نسخه تک سیم کارت موبایل های پرچمدار سامسونگ در بازار چین عرضه نشده اند و بعید است این رویه در آینده نزدیک تغییر کند. پیش از این نیز خبرهایی از احتمال پشتیبانی هر دو سیم کارت از VoLTE منتشر شده بود که کیفیت صدای مکالمه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

صدور این تائیدیه را می توان نشانه ای از احتمال معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در آینده نزدیک تلقی کرد، هرچند پیش از این رییس بخش موبایل کمپانی کره ای از معرفی آنها در کنگره جهانی موبایل MWC که اوایل اسفند برگزار می شود، خبر داده بود.

گلکسی S9 و مدل پلاس آن احتمالا به چیپست اگزینوس 9810 مجهز خواهند شد که از توان پردازش تصویر بالایی برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت ضبط ویدیوهای UHD و پخش تصویر با نرخ 120 فریم بر ثانیه و همچنین عملکرد بهبود یافته در محیط های با نور کم اشاره کرد.

کمپانی کره ای تاریخ دقیقی را برای عرضه محصولات خود اعلام نکرده اما ایوان بلس از احتمال عرضه آنها در بیست و پنجم اسفند ماه خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    سامسونگ باید یه فکری به حال درگاه سیمکارتش بکنه همش پلاستیکی میزنه مال من شکست ۲۰۰ت خرجش شد
    ولی هواوی درگاه سیمکارتش فلزیه

  • sina
    sina | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    این الان چه فرقی با اس ۸ داره واقعا که فقط میخوان پول بگیرن از مردم فقط اسمشو عوض میکنه یه تغییر کوچولو میده یه میلیون برا سال بعدش اضافه تر بدی

مطالب پیشنهادی