ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه راه بازی PUBG در سال 2018 مشخص شد؛ از مپ سوم تا به روزرسانی های منظم تر

ماه دسامبر سال گذشته میلادی بود که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بالاخره از فاز بتا خارج شد و ضمن افزودن نقشه دوم و قابلیت Instant Replay، راهش را به کنسول ایکس باکس وان هم باز کرد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

ماه دسامبر سال گذشته میلادی بود که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بالاخره از فاز بتا خارج شد و ضمن افزودن نقشه دوم و قابلیت Instant Replay، راهش را به کنسول ایکس باکس وان هم باز کرد. از آن زمان، استودیوی Bluehole مشغول بهبود هرچه بیشتر بازی بوده و برخی از مشکلات رایج مربوط به سرور و چیترها را برطرف کرده است.

حالا برندن گرین، سازنده بازی، نقشه راه PUBG را طی سال جاری میلادی منتشر کرده و نوید عنوانی را داده که از این پس واقع گرایانه تر و با ثبات تر از هر زمان دیگر خواهد بود و هر دو ماه یکبار به روزرسانی می شود. پیش از هر چیز سازندگان از این پس یک تست سرور به راه می اندازند که بستری برای آزمایش تمام تغییرات، پیش از افزوده شدنشان به بازی اصلی خواهد بود و به کاربران فرصت ارائه بازخوردهای سازنده تر می دهد.

نقشه سوم پابجی (برای مشاهده در ابعاد بزرگ روی تصویر کلیک کنید)

علاوه بر این، توسعه دهندگان از نقشه ای جدید رونمایی کرده اند که در جزیره ای استوایی دنبال می شود و ابعادی معادل 16 کیلومتر مربع دارد؛ یعنی یک چهارم دو نقشه قبلی. ابعاد کوچکتر این مپ قرار است شکلی مرگبارتر و سریع تر به مبارزات 100 بازیکن حاضر در بازی ببخشد و اواخر سال جاری میلادی نیز محیط چهارم با ابعادی مشابه به دو مپ ابتدایی از راه خواهد رسید. گفتنی است که پیشتر شایعاتی درباره برفی بودن مپ سوم به گوش می رسد که ظاهراً حقیقت نداشته اند یا اینکه شاهد چنین محیطی در مپ چهارم خواهیم بود.

گرین می گوید تیم سازنده، چند حالت جدید برای بازی در نظر دارد که البته جزییات آنها ارائه نشده است؛ شاید یکی از این حالت ها، مبارزات بتل رویال با اتومبیل باشد که نمونه اش را در بازی H1Z1 می بینیم. علاوه بر این، باید منتظر تجهیزات بیشتر برای سلاح ها، وسایل نقلیه اضافه، گزینه های شخصی سازی بیشتر، اچیومنت های بیشتر و وویس چت در منوی اصلی بازی بود.

بلوهول می گوید به بهینه سازی سرورها و سیستم های درون بازی ادامه خواهد داد تا پابجی تجربه خوشایندتری در اختیار گیمرها بگذارد. در نهایت نیز توسعه دهندگان در حال برداشتن گام هایی برای ورود پابجی به مسابقات ورزش های الکترونیکی هستند و تمام این تغییرات، می تواند به رقابت سازنده تر پابجی با فورتنایت کمک کند که تنها در دو هفته اول، 10 میلیون گیمر را جذب خود کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی