ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات موبایل اقتصادی vibe X3 Lite از لنوو لو رفت

امروز تصاویری از موبایل آتی لنوو به نام vibe X3 Lite منتشر شده و به نظر می رسد نسبت به مدل پیشین این کمپانی یعنی vibe X3 که توسط موتورولا طراحی شده، ارزان تر باشد. ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

امروز تصاویری از موبایل آتی لنوو به نام vibe X3 Lite منتشر شده و به نظر می رسد نسبت به مدل پیشین این کمپانی یعنی vibe X3 که توسط موتورولا طراحی شده، ارزان تر باشد.

این موبایل با اسم رمز Legend K51c78 lemon X3 Lite قرار است از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل بهره ببرد. سخت افزار آن نیز شامل چیپست 8 هسته ای 1.3 گیگاهرتز با دو گیگابایت رم است. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت در نظر گرفته شده اما به واسطه کارت حافظه اس‌دی قابلیت ارتقا نیز دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر مشخصات احتمالی این تلفن هوشمند می توان به دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که دومی برای عکس های سلفی و چت های تصویری در بالای نمایشگر جای داده شده. باتری این دستگاه 3300 میلی آمپر ساعتی است و کاربر خیالش راحت خواهد بود که حتی بیشتر از یک روز کامل هم می تواند از دستگاه خود استفاده کند و کارهایش را به اتمام برساند.

Lenovo vibe X3 Lite 2

گویا لنوو نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید را روی محصول جدیدش نصب کرده و بنا دارد از  نسل چهارم شبکه ارتباطات (4G) هم پشتیبانی کند. این دیوایس که  با نام Lemon X3 Lite نیز شناخته می شود احتمالا با قیمت 141 دلاری روانه بازار خواهد شد. ضخامت بدنه این موبایل حدود 8.7 میلی متر است و در قاب پشتی خود، درست در زیر لنز دوربین یک حسگر تشخیص اثر انگشت را نیز جای داده.

بر اساس مشخصات لو رفته، موبایل یاد شده در چهار رنگ سفید، نقره ای، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

در ماه های اخیر، بیشتر تولیدکننده های موبایل به تولید تلفن های هوشمند اقتصادی با حسگرهای اثر انگشت روی آورده اند و گویا اسکنر تشخیص اثر انگشت به جزئی از مشخصات اصلی موبایل ها تبدیل شده و باید دید این راهکار جدید تا چه حد می تواند سبب فروش بیشتر و بهتر دستگاه های اقتصادی و مقرون به صرفه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pooria
    Pooria | ۵ آبان ۱۳۹۴

    141 دلار؟فک کنم همون 1 دلار سودشه. :)
    جدا از شوخی واقعا با این قیمت عالیه.
    احتمالا از مدیاتک 6753 استفاده کرده که بد نیست.و احتالا فروشش عالی میشه

مطالب پیشنهادی