ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مراسم سامسونگ
موبایل

سامسونگ برگزار می کند: مراسمی برای معرفی تبلت های رنگارنگ، بامداد ۲۳ خرداد [به روز رسانی]

سامسونگ ساعاتی قبل دعوت نامه مراسم معرفی محصول بعدی اش در خرداد ماه را منتشر کرد. همان طور که در کارت دعوت می بینید، کلمات Galaxy و Tab به همراه رنگ های مختلف حضور بارزی دارند. ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۱

سامسونگ ساعاتی قبل دعوت نامه مراسم معرفی محصول بعدی اش در خرداد ماه را منتشر کرد. همان طور که در کارت دعوت می بینید، کلمات Galaxy و Tab به همراه رنگ های مختلف حضور بارزی دارند.

حدس زدن اینکه در این مراسم گلکسی تب های جدیدی معرفی خواهند شد به خاطر تاکید روی کلمات، راحت است و احتمالا دیگر رنگ بندی بدنه آنها محدود به سفید و مشکی نخواهد بود.

سری گلکسی تب به تبلت های میان رده سامسونگ که پایین تر از سری گلکسی نوت قرار دارند اختصاص یافته، شاید در نظر اول، این قضیه از جذابیت مراسم بکاهد. اما دقیق تر که شویم، برگزاری آن در سالن بزرگ مدیسن اسکوئر گاردن، نیویورک، نمی تواند بی دلیل باشد و انگار سامسونگ برای معرفی این تبلت ها خیلی مشتاق است. آیا نمایشگرهای AMOLED به رنگارنگی آنها اضافه خواهند کرد؟

قرار است مراسم به طور زنده استریم شود و دیجیاتو هم خبرهای آن را به بهترین شکل برای شما پوشش خواهد داد.


به روز رسانی: داستان ممکن است کمی با برداشت اولیه ما فرق داشته باشد. نائب رییس سامسونگ موبایل، آقای لی یونگ-هی مصاحبه ای با وال استریت ژورنال داشته و در آن اشاره هایی به احتمال استفاده از نمایشگر منعطف (خمیده) در گلکسی نوت ۴ کرده. ولی این تمام ماجرا نیست.

علاوه بر آن، این طور که از مصاحبه بر می آید برای ۲۳ خرداد باید منتظر معرفی تبلت های جدیدی از سری گلکسی تب با نام Galaxy Tab S باشیم که گفته می شود تبلت هایی رده بالا با نمایشگرهای Super AMOLED، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پردازشگر ۸ هسته ای اگزینوس، و دوربین ۸ مگاپیکسلی هستند و عکس های زیر هم از آنها لو رفته.

گلکسی تب اس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Arash
    Arash | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    نمیدونم تبلت ۱۰ اینچی اندروید به چه کار میاد ؟

    بنظر من هرموقع روی تبلت cpuهای intel-amd گذاشتن با چیپهای گرافیکی قدرتمند و همون ویندوزی که روی pc نصب میشه ... اونموقع تازه میشه بهش گفت یک کالای بدرد بخور ...

    ولی الان نه .... این تبلت ها اصلا کارایی ندارن ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی