ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفت سنگ
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: موتورهای دیوانه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها نیز تنش و تشویش را در آدمی به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی داریم که برای خودمان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۷

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها نیز تنش و تشویش را در آدمی به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی داریم که برای خودمان باشیم، از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایق وی شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا گردید.

Mad Skills Motocross 2

mad-skills-motocross-2 f بازی اپلیکیشن دانلود

نسخه اول بازی Mad Skills Motocross توانست محبوبیت بسیاری را در میان کاربران به دست آورد و رقم خیره کننده ۵ میلیون مشترک را از خود بر جای گذارد. اکنون نسخه دوم این بازی هیجان با بهبود های بسیاری عرضه شده. به عنوان یک موتورسوار دیوانه سوار سریع ترین موتور های دنیا شوید و دشوارترین مسیر ها را پشت سر بگذارید. در عین اینکه باید گاز بدهید و سریع حرکت کنید، حفظ تعادل نیز شرط اصلی زنده ماندن شما خواهد بود. قوانین فیزیکی در این بازی بسیار دقیق پیاده شده اند و گیم پلی بسیار دلچسبی را به وجود آورده اند.

Mad Skills Motocross 2

Mad Skills Motocross 2

سازنده: Turborilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۴۲ مگابایت زبان:

CLARK

clark game app بازی اپلیکیشن

کلارک یک ربات بسیار دوست داشتنی است که دست بر قضا وارد ماجراهای بسیار پیچیده ای می شود. یک سفینه فضایی به کارخانه ای که کلارک در آن مشغول به فعالیت است حمله می کند و می خواهد تمام ربات ها را نابود کند. حال کلارک باید برای نجات دوستانش تلاش کند و در راه شکست دادن سفینه فضایی با موارد جالبی همچون موشک های اتمی، ربات های خائن و ابرکامپیوتر ها مواجه می شود. بازی CLARK یک بازی فکری و بسیار هیجان انگیز است که مراحل آن در محیط های سه بعدی به وقوع می پیوندد. به کلارک کمک کنید تا پازل های هر مرحله را حل کند و بتواند ماموریت خود را به پایان رساند. نسخه کامل بازی کلارک ۳.۹۹ دلار قیمت دارد، اما شما می توانید نسخه Lite را به رایگان بازی کنید.

CLARK

CLARK

سازنده: GoldenTricycle قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۳۴۷ مگابایت زبان:

Another Case Solved

another-case-solved-2 بازی اپلیکیشن

شهر به آشوب کشیده شده. پلیس توانایی رقابت با خلافکاران را ندارد. همه دزدها گویی برای یک نفر کار می کنند و هدف مشخصی را دنبال می کنند. ماجرا این بار یک تفاوت جالب دارد، کسی به دنبال طلا و جوار نیست و این شکلات ها و آبنبات ها هستند که سرقت می شوند. در حالی که پلیس از حل این ماجرا نا امید شده، شما به عنوان ماهر ترین کارآگاه خصوصی شهر، تنها فردی هستید که می توانید به قائله خاتمه دهید. در این بازی فکری پازل های مختلف را حل کنید، محیط ها وقوع جرم را برای کشف سرنخ خوب بگردید و از مظنونین بازجویی کنید. کمپانی معروف Chilingo یکبار دیگر اثری بسیار سرگرم کننده را برای شما خلق کرده است.

Another Case Solved

Another Case Solved

سازنده: Chillingo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS - ویندوز فون حجم: ۴۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • matin
    matin | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    ممنون از بازی های خوبتون
    لطفا بازی های بیشتری بذارید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی