ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیا ۱۰۲۰ نوکیا

تماشا کنید: خیابان های نیویورک از دید ۵۰ موبایل نوکیا

در سال ۱۹۹۹ هنگامی که در فیلم ماتریکس گلوله ای به سمت Neo شلیک شد و ناگهان زمان متوقف گشت، سبک جیدی از فیلم برداری متولد شد. بیش از ۱۵ سال از آن صحنه می ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۷

در سال ۱۹۹۹ هنگامی که در فیلم ماتریکس گلوله ای به سمت Neo شلیک شد و ناگهان زمان متوقف گشت، سبک جیدی از فیلم برداری متولد شد. بیش از ۱۵ سال از آن صحنه می گذرد و هنوز هم ویدیو هایی به سبک Bullet Time برای مخاطبین جذابیت دارند.

نوکیا لومیا ۱۰۲۰ یکی از بهترین تلفن های هوشمند حال حاضر دنیا از منظر کیفیت دوربین است. این موبایل قادر است تا تصاویری بی نظیر را شکار کند و با کیفیتش کاربران را شگفت زده نماید. ‍Pual Trillo، هنرمند فیلمساز، با درک این موضوع تصمیم گرفت تا اثری متفاوت را با دوربین این محصول خلق نماید.

تریلو و تیمش پروژه ای را با کمک مایکروسافت آغاز کردند که در آن ۵۰ دوربین لومیا ۱۰۲۰ در سطح شهر نیویورک تصاویری به سبک Bullet time را به ثبت می رسانند. در این ویدیو زمان در نیویورک متوقف می شود و شما این شانس را دارید تا با مردم این شهر بیشتر آشنا شوید. در ادامه این فیلم کوتاه را می توانید مشاهده کنید: (دانلود ویدیو با حجم ۹ مگابایت)

تریلو برای این پروژه از یک پایه هلالی شکل بهره برد و بر روی آن ۵۰ موبایل نوکیا را قرار داد. موبایل ها همگی به کمک تبلت سرفس مایکروسافت کنترل می شدند تا بتوانند در یک زمان مشخص عکس هایی پیاپی را به ثبت رسانند. یکی از چالش های تریلو در این پروژه، نیاز به حمل پایه ۱۳۶ کیلوگرمی به نقاط مختلف شهر بود. وی برای این موضوع پایه را به صورت چرخ دار طراحی کرد و شبکه Wi-Fi متحرکی را نیز همراه آن به اقصا نقاط شهر برد. در ادامه می توانید پشت صحنه ساخت این ویدیو را مشاهده کنید (دانلود با حجم ۱۱ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • مهدی محمودی
    مهدی محمودی | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    قشنگ بود عاشق این شهر نیویورک هستم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی