ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با کمپین تبلیغاتی “شعر شما” برای آیپد ایر، به استقبال سرفس پرو ۳ آمد

اپل همواره حامی هنر و زندگی حرفه ای با استفاده از گجت های هوشمند بوده. اخیرا یک کمپین تبلیغاتی با نام "شعر شما" توسط این شرکت آغاز به کار کرده و در آن کارکردهای سودمند آیپد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۸

اپل همواره حامی هنر و زندگی حرفه ای با استفاده از گجت های هوشمند بوده. اخیرا یک کمپین تبلیغاتی با نام "شعر شما" توسط این شرکت آغاز به کار کرده و در آن کارکردهای سودمند آیپد ایر به رخ دیگران کشیده می شود. در جدیدترین مورد، اپل زندگی حرفه ای ۲ کاربر آیپد ایر -یکی آهنگساز و دیگری یک نویسنده دوره گرد- با این محصول خود را نشان می دهد. در کلیپ هایی  که هفته پیش پخش شدند هدف نشان دادن کارایی و عملکرد فراتر از انتظار آیپد ایر در یک استفاده معمولی یعنی مرور اینترنت، کتاب خوانی، ارسال و دریافت ایمیل و بازی است.

اسا-پکا سالونن آهنگساز و رهبر ارکستری در لندن است که در کلیپ اول زندگی موسیقایی خود را در کار کردن با اپلیکیشن های موسیقی مانند Notion را نشان می دهد. او در این کلیپ ایده های ذهنی خود شامل ملودی ها و آکوردها را سریعا فارغ از هر مکان جغرافیایی که در آن قرار دارد، در آیپد ذخیره می کند. سپس ملودی ها را به وسیله اپلیکیشن The Orchestra -که با همکاری ارکستر فیلارمونیک لندن ساخته شده- تنظیم و به طور واقعی اجرا می کند.

در کلیپ دوم ما خانم چری کینگ را می بینیم. او یک نویسنده جهانگرد و معلول شنوایی است. اما با استفاده از آیپد ایر تمام امور روزانه خود مانند سفر، چک کردن برنامه پرواز و حتی برقراری ارتباط بهتر با دیگران را به خوبی انجام می دهد. با اپلیکیشن BabelDeck ترجمه کلمات و اشیا را در دیگر زبان ها متوجه می شود و به وسیله وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی تجربیات خود را به اشتراک می گذارد.

هدف اپل از تولید و پخش این آگهی های تبلیغاتی نشان دادن قدرت و توانایی آیپد ایر در تولید محتوای حرفه ای در برابر محصولاتی چون سرفس پرو ۳ مایکروسافت است. چرا که در کنفرانس معرفی این محصول مایکروسافت گفته شد که تبلت ها هیچ گاه نمی توانند ابزار کافی برای تولید محتوا باشند.

شما از ابزارهای خود چطور استفاده می کنید؟ آیا واقعا از تمام ظرفیت های گجت های خود استفاده حرفه ای می برید یا تنها به امور روزانه و معمولی مشغول هستید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    با سلام به شما وخسته نباشید به نظر این بنده این کمپانی اپل نیست که گوشیهای ایفون وتبلتهای ایپد را به عرش رسانیده اند بلکه این برنامه نویسان بزرگ وچیره دستی هستند که با نوشتن برنامه های مختلف وکاربردی که در زندگی روزمره کاربران این نوع گجت هادر امریکا واروپا باعث شده اند زندکی ماشینی انان که همیشه ودر همه حال وقت کم میارند بخوبی به پیش برود وخللی در انجام امورات روزمره خویش مشاهده نکنند لیکن دراینجا باید خاطر نشان کنم حتماکمپانی اپل به نوعی این برنامه نویسان را گرد اوردهوکمپانی چون مایکروسافت باید به راز این مهم پی ببرند.درضمن متاسفانهدرایران این نوع گجتها کارایی چندانی در زندگی روزمره ما ندارند وما فقط جهت کلاس گذاشتن وچشم وهم چشمی انرا در دست میگریم وفقط عده معدود وبسیار کمی بخوبی از ان استفاده میکنندانهم نه صد در صد کارائی انرا این نظر شخصی این حقیر است وامکان دارد همه با ان موافق نباشند.

    • احسان
      احسان | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      بنده هم با شما موافقم.مخصوصا تو ایران چون از زمان ورود کامپیوتر همه با ویندوز کار کردیم و حتی در مصارف اداری و صنعتی مایکروسافت قابلیتهای بسیار بیشتری داره

  • mohammad shobeiri
    mohammad shobeiri | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    تولید محتوای دیجیتال شاخه‌های متفاوتی داره ... من بشخصه از وقتی که آیپدم رو خردیم نزدیک ۳ سال پیش سعی کردم از جهت تولید محتوا استفاده کنم شاید کمتر ایرانی‌ای بالای ۱۰۰ دلار نرم‌افزار خریده باشه ... تقریبا هر نرم افزار بدرد بخوری که در تولید محتوا و مصرف تولیدی (مثل خوندن pdf و زدن حاشیه) داشته دانلود کردم ... خوبن ... کارم راه میفته ... اما اذیت هم کم نداره ... قلمش که به صورت خازنی هست دقت لازم رو نداره (تا حالا دو مدل قلم هم خریدم - البته قلم 53 رو امتحان نکردم میگن بهتره) ... اما در نهایت اگر از عهده‌ی همه‌ی اینها هم که بر میاد و بدون نقص عمل کنه(که اصلا اینطور نیست) تنها بخش کوچکی از تولید محتوا رو در بر می‌گیره ... عکاسی، فیلم گرفتن، نوشتن مطلب، پست گذاشتن و ... همه و همه تولید محتوای سطح پایینی هستند که در هیچکدام هم بهترین نیست ... در حالی که سرفس تقریبا قادر به تولید تمامی محتواهای دیجتال هست و در بعضی‌هاش جزو بهترین‌ها ... مثل کارهای طراحی حرفه‌ای در فتوشاپ و ... مثلا یک استدیوی حرفه‌ای یقینا به چیزی مثل سرفس نیاز داره ... چیزی که فراتر از یک کار دم دستی باشه که آیپد از عهده‌اش بر میاد ...


    این کلیپ اپل هم اصلا به لحاظ معنا در سطح اپل نبود ... به نظرم باید کمی اینرسی ذهنی در اپل بشکند ...

  • احسان
    احسان | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    با سلام. در عالی بودن آی پد شکی نیست ولی انصافا گلکسی نوت پرو رو خیلی کارامد تر و قوی تر دیدم.البته مقایسه ایندو شاید کار جالبی نباشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی