ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

واچ داگز رکورد دار بیشترین فروش یوبی سافت در روز اول عرضه

Watch Dogs دو روز پیش منتشر شد و با اینکه که انتظار می رفت با توجه به صحبت های سازندگان بازی، رقیب خوبی برای GTA V باشد اما تا این لحظه میانگین امتیازات 82 را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

Watch Dogs دو روز پیش منتشر شد و با اینکه که انتظار می رفت با توجه به صحبت های سازندگان بازی، رقیب خوبی برای GTA V باشد اما تا این لحظه میانگین امتیازات 82 را دریافت کرده. اما این موضوع باعث نشد که بازی فروش خوبی نداشته باشد. واچ داگز، هم اکنون رکورد دار پرفروش ترین بازی یوبی سافت در روز اول عرضه است و رکورد پیشین که متعلق با Assassin's Creed III بود را شکسته.

ژاناتان موقا، کارگردان این بازی در بلاگ یوبی سافت در مورد موفقیت این بازی اینگونه می گوید: "من همیشه می گفتم که همه این سر و صداها پیرامون واچ داگز نشات گرفته از شور و شوق طرفداران اولیه ما است. امروز، ما توانستیم رکورد بیشترین میزان فروش بازی های یوبی سافت در طول یک روز را بزنیم." اوایل این ماه مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیمو، اعلام کرد که توقع دارند 6.3 میلیون نسخه از این بازی را به فروش برسانند.

اوایل این ماه مدیر عامل یوبیسافت، ایو گیمو، اعلام کرد که توقع دارد 6.3 میلیون نسخه از این بازی را به فروش برساند.

این اعداد و ارقام بر پایه فروش سری Assassin's Creed شکل گرفته. رکورد پیشین بیشترین فروش در یک روز متعلق به نسخه سوم این بازی بود که در طول 5 ماه ابتدایی عرضه به بازار توانسته بود 12.5 میلیون نسخه به فروش برساند اما برای نسخه چهارم تا ابتدای این ماه، 11 میلیون نسخه توسط یوبی سافت به سطح بازار در سراسر جهان ارسال شده. آیا بر اساس این شواهد می توان گفت که واچ داگز حتی می تواند در کمتر از یک سال 2 برابر آنچه مدیر عامل کمپانی انتظار داشته به فروش برساند؟

یوبی سافت سرمایه گذاری بزرگی روی این بازی کرده و مسلما اولین شماره از آن نمی تواند تمام ایده ها را به صورت کامل اجرا کند. نگاهی به سری Assassin's Creed که بیندازیم متوجه تکامل می شویم. نسخه اول با توجه به جذاب بودن ایده، اگر چه کامل نبود، اما قابل قبول بود. نسخه دوم به تکامل رسید و حقیقتا یک بازی فوق العاده محسوب می شد، البته بهتر است جلوتر از AC2 نرویم تا بشود همچنان از این بازی شکوهمندانه یاد کرد.

به نظر شما موفقیت بالای تجاری واچ داگز در همین چند روز ابتدایی باعث می شود که یوبی سافت بخواهد در آینده اندکی به سری Assassin's Creed استراحت دهد و دنیای Open World یا جهان باز را به صورتی مدرن دنبال کند؟ با توجه به اینکه یوبی سافت یک ناشر انبوه به حساب می آید آیا این اخبار به معنای تایید واچ داگز 2 خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • حسن
    حسن | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    بی انصافی نشه.یک و دو عالی. broderhood , revelation یکم به تکرار افتاد ولی پیشرفت کرده بود.نمره ی پایینش هم بیشتر به خاطر تکراری بودنش بود ولی یه شخصیت پردازی کاملی از شخصیت پخته ی اتزیو تحویل مخاطب داد.شماره سوم نوآوری های نه چندن شاخصی نداشت ولی تجربه ی جدیدتری نسبت به 2 قسمت قبلی بود.قسمت آخرش یعنی شماره 4 Black Flag هم شاهکار بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی