ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

رگولاتوری «همراه اول» را برترین اپراتور تلفن همراه ایران معرفی کرد

سال گذشته سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی «ایرانسل» را به عنوان برترین اوپراتور تلفن همراه کشور اعلام کرد و این شرکت متعاقب آن شعاری جالب و کنایه آمیز برگزید: «ما به همراه شما اول ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «ایرانسل» را به عنوان برترین اوپراتور تلفن همراه کشور اعلام کرد و این شرکت متعاقب آن شعاری جالب و کنایه آمیز برگزید: «ما به همراه شما اول شده ایم.»

اما امسال رگولاتوری اعلام کرده که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، اکنون همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه کشور است و در رتبه اول نشسته. مهندس حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در گفت و گو با وب سایت این سازمان، ضمن اعلام خبر مذکور، چنین گفته: "در این دوره از ارزیابی سالانه، ۱۵۰ اپراتور مورد بررسی قرار گرفته اند که در بخش اپراتورهای سیار سراسری، شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه اول، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه دوم، شرکت رایتل رتبه سوم و شرکت تالیا رتبه چهارم را بدست آورده اند."

آقای رضوانی درباره نتایج ارزیابی اپراتورهای سرویس های ارتباطی هم گفته: "ارزیابی سالانه اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس الگوی جامع ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر در ۷ معیار رهبری و مدیریت، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت ها، منابع انسانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد، در ۲۱ زیر معیار انجام شده."

با اعلام این رتبه بندی جدید، حالا اپراتور اول امسال کنایه اوپراتور اول پارسال را با انتخاب این شعار خطاب به مشترکینش پاسخ داده: «با شما همیشه اول هستیم.»

mci
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • امیرعلی
    امیرعلی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    نوبتیه مثکه ....
    خداییش هیچکودوم خوب نیستن
    همرو من امتاحآن کردم
    این از این ایرانسل که وقتی آنتن پره نمیشه حرف زد
    همه جام آنتن میده جالبیش اینه
    اینم از رایتل که اومد اینترنت بده باهاش حرفم نمیتونه بزنی همین الان من با رایتل کار میکنم ... اینترنتشم ۱ مگش اندازه ۱۲۸ هم نیست
    همراه اولم دزده‌ :|

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    کنایه هاشون جالب بود .........................................

  • hadi
    hadi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    وای ی ی ی ی از قیمت...وای ی ی ی از قیمت اینترنت اپراتورها...وای ی ی از خدمات...

  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    همراه اول که وضعش از ایرانسل داغونتره !!!

  • F@RZ@D
    F@RZ@D | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    مثل مخابرات که شده بهترین ارایه دهنده اینترنت!!! :|

  • mohsen-unique
    mohsen-unique | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    معلومه که پول داده اول شده آخه همراه اول چیش به اول شدن :))))))))

  • محمد
    محمد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    بین ۲ تا اپراتور اول شده !

    • متعصب نباشید!!!
      متعصب نباشید!!! | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      4 تا هستش
      تالیا ایرانسل رایتل و همراه اول

  • shahriyar24
    shahriyar24 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    بنظرتون كساييم وجود دارن كه رو اپراتور تعصب داشته باشن؟؟؟مثل

    • متعصب نباشید!!!
      متعصب نباشید!!! | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      من!
      فقط رایتل :)

  • Pedram Rad
    Pedram Rad | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    ياد يكى از دوستان افتادم كه تو مسابقات كشورى سوم شده بود بين سه نفر:))………150تا اپرا تور داريم ما؟؟!!البته سراسرى نيستن و همون ٤ تا سراسرى هم كه ……

  • kamyab98
    kamyab98 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    فقط در سطح ملی اول شد ؟ علاوه بر کیفیت بالا خدمات و سرعت بالا قیمت بسیار مناسبی هم داره.... :|
    حداقل خدمات ایرانسل ارزون تره....

    • AZ
      AZ | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      کانی :)) مگه غیر از ایران میتونست جایی اول شه؟!عاسیا؟!خاور میانه؟! یک در صد؛!

    • مهرداد
      مهرداد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      هه یکی بیاد منو بگیره
      مردم از خنده همراه اول همینش مونده بود اول بشه
      گل که نبود ولی به سبزه اراسته شد
      هیچکس همراه نیست
      تنهای اول..............

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی