ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عکس های جدید از گلکسی تب اس و فلیپ کاورهای آن

چندین بار در دیجیاتو اخبار غیررسمی مربوط به تبلت های جدید سامسونگ، سری گلکسی تب اس، را خوانده اید و با ظاهر آنها آشنا شده اید. قرار است بامداد جمعه این تبلت های جدید معرفی شوند. ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۰:۱۵

چندین بار در دیجیاتو اخبار غیررسمی مربوط به تبلت های جدید سامسونگ، سری گلکسی تب اس، را خوانده اید و با ظاهر آنها آشنا شده اید. قرار است بامداد جمعه این تبلت های جدید معرفی شوند.

اما در اینجا یک گالری عکس غیر رسمی دیگر از آنها لو رفته که طرز اتصال فلیپ کاور مخصوص هم در آن پیدا است و معمای دو دایره پشت این تبلت ها را هم حل می کند. این کاورها با دو نقطه اتصال اختصاصی به عنوان پایه این تبلت ها کار خواهند کرد.

گلکسی تب اس اولین دستگاه دنیا خواهد بود که نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را به معرض نمایش می گذارد و در کنار آن از پردازشگر ۸ هسته ای اگزینوس ۵ با معماری بیگ.لیتل (۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی) و گرافیک مالی T628 شش هسته ای نیز برخوردار است.

۳ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p در عقب و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو هم از دیگر مشخصات این تبلت ها است که در دو مدل ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی عرضه خواهند شد و به اندروید ۴.۴.۲ مجهز هستند.

در ادامه مطلب گالری عکس لو رفته از این تبلت ها به همراه فلیپ کاور مخصوص شان را مشاهده کنید.

TabS-1

TabS-2

TabS-3

TabS-8

TabS-9

TabS-10

TabS-11

TabS-12

TabS-13

TabS-41

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سهیل اسکندری
    سهیل اسکندری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    من خودم سامسونگ گلکسی تب p5200 3 10.1 دارم و 1 ماه دارمش و با قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان خریدمش و به نظر من تو این رنج قیمت تنها تبلت 1.6 گیگاهرتی با اندروید 4.2.2 می باشد و فقط این تبلت قابلیت مکالمه دارد اما لنووو a7000 و ایسوس مموپد ام ای 102 هیچ گونه از این مشخصات را ندارند. من از محصولات سامسونگ به خصوص در تبلت خیلی راضیم و با این بودجه ای که داشتم تب 3 10.1 خارق العاده و منحصر به فرد است اما از لپ تاپ ها ی سامسونگ اصلا خوشم نمی آید و بعد از اپل در سایت تجارت جهانی و ..... لنووو در عرصه لپ تاپ دوم است و به همین دلیل من لپ تاپ b 570 e لنووو هم خریدم که حرفی برای گفتن نذاشته اما من کلا از برند ایسوس و هواوی خوشم نمی آید.

  • Mohammad.M.Sh
    Mohammad.M.Sh | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    تبلت خوبی باید باشه ولی از همه بیشتر من با صفحه نمایشش حال کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی