تماشا کنید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵
دفترچه گجت سامسونگ برای رقابت در بازار موبایل (تلفن و تبلت) نیازی به باز کردن ندارد. یک زبان طراحی مشخص و نسبتا با ثبات در کنار استفاده از پلاستیک برای پایین نگه داشتن وزن، وقتی با ...
دفترچه گجت سامسونگ برای رقابت در بازار موبایل (تلفن و تبلت) نیازی به باز کردن ندارد. یک زبان طراحی مشخص و نسبتا با ثبات در کنار استفاده از پلاستیک برای پایین نگه داشتن وزن، وقتی با نمایشگرهای فوق العاده درخشان ترکیب شود، بسیاری افراد را جلب می کند.
سامسونگ چندی پیش با معرفی دو تبلت ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی از خانواده جدیدی به نام «گلکسی تب اس» این بار زمین تمرینش را دقیقا به همسایگی آیپد مینی و آیپد ایر آورده و می خواهد بالاخره پادشاه را به زیر بکشد. نمایشگرهای بی نظیر و سخت افزار قدرتمند در کنار وزن و باریکی مثال زدنی از جمله ویژگی های بارز این دو تبلت هستند.
تبلت های سامسونگ این روزها آنقدر زیاد و چنان به یکدیگر شبیه هستند که واقعا سخت است به خاطر سپردن و پیشنهاد کردن شان برای خرید و استفاده توسط دیگران. آیا با برند "گلکسی تب اس" شرکت کره ای می تواند تفاوتی رقم بزند و در دنیای تبلت ها هم برندسازی کند؟
بررسی ویدیویی Verge از این دو تبلت جدید و قدرتمند که کف قیمت شان به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار است را با هم به تماشا می نشینیم.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-Galaxy-Tab-S-review.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
انتخاب آيپد و يا نوت يه چيز كاملا سليقه اي هست و هردو جزو بهترين ها هستند
حالا حالاها بايد دنبال ايپد باشه
دقيقا سه تا چهار سال از ايپد عقب تره
مثل ميگ ميگ در حركتيم
پرچم بالاست
داداش
ایپد نسبت به این عقبه
نمایشگر
مقاومت
فلاش دوربین
از همه مهم تر اندررویدی بودنش
و صد تا برنامه کاربردی که این داره و اون نه
توی ایران اپل به درد نمی خوره چون جواب نمیده
فقط سامسونگ
وای وای چقدر دلم واسه این آی ویدیو تنگ شده بود تداعی کننده ی سایت محبوبم بوده آخه :دی مرسی که برگشتین مرسی واسه همه چیز
سامسونگ کاقعا تعداد محصولاتش خیلی داره زیاد میشه با این که از بعضی مخصولاتش واقعا خوشم میاد اما موقع خرید تبلت یا گوشی نمیدونم کدومشون رو انتخاب کنم با سخت افزار و تنکانات تقریبا مشابه!
به نظر من فوق العادست !
ویدیو پلیرون خراب هست نمی تونم با اوپرا باز کنم :((
به نظر شما بطور کلی و با در نظر گرفتن تمام جهات، تبلت 10.5 اینچ مورد بحث بالا بهتره یا Sony z2
ممنون میشم راهنمایی کنید که چجوری میشه رو تبلت اندرویدی از ای ویدیو دانلود کرد
سامسونگ فقط تو سری نوت خوب کار میکنه تبلت های نوت واقعا کار کردن باهاشون لذت بخشه
آقای دادگستر !!! چرا خود سایت اقدام به بررسی ویدیو ایی نکنه !!! واقعا عالی می شه !!! صدای آقای پور حسینی هم عالی برای همچین کاری !!!
----------------------------------------------
آی ویدیو خیلی بهتر شده بود با تشکر فراوان !!!
----------------------------------------------
از بیرون تبلت ها خوشم اومد اما داخل تاچ ویز !!! اصلا نمی تونم درکش کنم !!!