بازگشت لپ تاپ های وایو این بار بدون نام سونی
سونی چند ماه پیش در یک اقدام ناگهانی برند لپ تاپ های تجاری خود، موسوم به VAIO را به شرکای ژاپنی خود فروخت. دلیل این کار تمرکز بیشتر به صنعت موبایل و تبلت اعلام شد و حالا، مانند یک ...
سونی چند ماه پیش در یک اقدام ناگهانی برند لپ تاپ های تجاری خود، موسوم به VAIO را به شرکای ژاپنی خود فروخت. دلیل این کار تمرکز بیشتر به صنعت موبایل و تبلت اعلام شد و حالا، مانند یک ققنوس، لپ تاپ های وایو مجددا با همان ظاهر آشنا متولد شده اند. ولی این بار بدون همراه داشتن نام سونی.
برند وایو در اولین قدم، آخرین لپ تاپ های سونی با نام های وایو فیت (۱۵ اینچی) و وایو پرو (در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی) را در ژاپن عرضه خواهد کرد. پیش از این دو مدل از سونی با همین نام ها معرفی شده بودند که هر دو از لپ تاپ های قدرتمندی به حساب می آیند. اما با فروش برند وایو عرضه آنها به شرکت بعدی واگذار شد.
به گفته مدیر عامل جدید وایو، آقای تاکایوکی سکیتوری، این شرکت فقط به کار تولید رایانه های شخصی می پردازد و متعهد شد که DNA وایو را حفظ کرده و درست همانند قبل، لپ تاپ هایی با همان کیفیت و قدرت عرضه خواهند کرد.
پیغامی در وب سایت وایو به زبان ژاپنی قرار گرفته که از ادامه کار نام تجاری "وایو" خبر می دهد. ولی این بار کوچکتر از زمانی که در امپراطوری سونی بود و بیشتر از ۲۴۰ کارمند نخواهد داشت. همچنین سونی ۵ درصد از سهام این شرکت را در اختیار خود دارد. در سطر آخر این متن نوشته شده که در حال حاضر این شرکت برنامه ای برای گسترش عملیات به خارج از ژاپن ندارد.
با توجه به جمله آخر (و ژاپنی بودن سایت وایو) هنوز مشخص نیست لپ تاپ های وایو به دیگر نقاط دنیا ارسال می شود یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

3 ساله سری اف دارم هر شب دانلود رایگان میکرده روزا هم گیم و نت و فیلم و .... دمش گرم خدایی .یه بارم بابا بزرگم روش واستاده بود از پنجره بیرونو تماشا میکرد ....الانم باش اینجام خیلی دوسش دارم لپ تاپ نیس رفیقه
منم f13 داشتم هنوزم سالمه گذاشتمش توی کارتنش خیلیم دوستش دارم ولی الان یه لپ تاپ نو دارم چون به لپ تاپ قوی تری احتیاج داشتم
خوبه که هنوز 5درصدشو حفظ.کرده
حیف شد واقعآ.
امیدوارم حداقل تاثیرش روی تمرکز سونی بر روی اسمارتفون ها و تبلت ها باشه و شاهد پيشرفتش باشیم.
اینو هم بگم مطمئن باشید با توجه به اینکه نام و اصالت این لپ تاپ مونده و قرار نیست تغییر کنه، سونی چند سال دیگه دوباره تصاحبش میکنه و دوباره از این لپ تاپ ها خودش تولید میکنه
یه زمانی بود همه وقتی یه جایی این لپ تاچ رو میدیدین میگفتن این چیه؟ چه مارکیه؟ وقتی که میفهمیدن چه مارکیه و ساخت چه شرکتیه و چه کیفیت و کلاسی داره هم آرزوی داشتنو داشتن! مثل خودم! که بعدمدت ها آرزو سه سال پیش یکیشو خریدم! سه سال باهاش کار کردم! هنوزم هیچیش نشده! دیگه به عنوان لپ تاپ سابقم ازش یاد میکنم! هنوز هرکی میدیدش بعد سه سال میگفت عجب لپ تاپیه! (مدل F13) الان که توی کارتنشه! همین الان پیش هر مغازه دار بردم گفته این لپ تاپت اگه غراضه هم بشه سگش میارزه به لپ تاپ های حالا و اگر بازم ازش کار بکشی حداقل تا 5 سال دیگه جواب میده بهت و خراب نمیشه
از قدیمی های نارنجی هستم با همون اسم و آواتار برگشتیم. مخلص همتون
همه VAIO با سونی میشناسن :|
اصلا سری VAIO سونی معروفه مگه نه :|
نه :|
عزیز زیاد خوشحال نباش اینجام مثل نارنجی جمع میشه فعلا که نیما دادگستر از سایت رفته رنکینک ه 100 تا پایین اومده و کسی هم که پاسخگو نیست امیدوارم مانی قاسمی بمونه
این vaio اون vaio نمی شه !!!! از من گفتن بود !!!
VAIO ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال هست
VA: موج سینوسی آنالوگ
IO: صفر و یک دیجیتالی
من که تا چند سال پیش همش تو کف این بودم Vaio و Sony کجاشون شبیه همه ...
اگه این همون سونیه ... چرا مثه آدم ننوشتنش ؟ :|
بعلههه :)