اسوشیتد پرس از ربات برای نوشتن مقالات استفاده می کند
خبرگزاری اسوشیتد پرس با همکاری شرکت اتومیتد اینسایت، ربات هایی را به خدمت گرفته که به وسیله آن ها گزارش های مالی می نویسد. خبرنگارهای اسوشیتد پرس حالا فرصت بیشتری دارند که به موضوعات مهم ...
خبرگزاری اسوشیتد پرس با همکاری شرکت اتومیتد اینسایت، ربات هایی را به خدمت گرفته که به وسیله آن ها گزارش های مالی می نویسد. خبرنگارهای اسوشیتد پرس حالا فرصت بیشتری دارند که به موضوعات مهم تر با نیازمندی به تحلیل داده های قوی تر بپردازند.
لو فرارا از AP می گوید: "به جای نوشتن 300 مقاله به صورت دستی، ما می توانیم 4400 مقاله برای کمپانی ها در سراسر ایالات متحده به صورت خودکار در طول یک فصل بنویسیم." داده هایی که به این ربات ها داده می شوند توسط کمپانی تحقیقاتی Zacks ارائه می شوند، بنابراین تمامی مقالاتی که از این راه نوشته می شوند با جمله "تهیه شده با استفاده از اطلاعات Zacks" مشخص می شوند.
شرکت ها و مجموعه های بزرگی طی سال های اخیر از ربات ها جهت تولید محتوا استفاده کرده اند که از بین آن ها می توان به فوربس و لس آنجلس تایمز اشاره کرد. فوربس از یک سری الگوریتم خاص جهت تحلیل داده های بازار بورس استفاده می کند و مقالاتی را به صورت اتوماتیک ارائه می دهد. لس آنجلس تایمز هم برای نوشتن اخبار فوری در رابطه با زمین لرزه و یا قتل استفاده های مشابهی از تکنولوژی خودکار دارد.
بزرگ ترین مسئله قابل بحث در رابطه با ربات های خبرنگار، کاهش استفاده از نیروهای انسانی است که اسوشیتد پرس در این رابطه معتقد است اگر کارهای ساده تر به ربات ها سپرده شوند، انسان ها می توانند کارهایی انجام دهند که فعلا ربات ها قادر به انجام آن نیستند و بالعکس، ربات ها می توانند به گونه ای داده ها را در مدت زمانی کم کنار هم بچینند که شاید ساعت ها از یک انسان زمان می برد.
ربات های خودکار این خبرگزاری از ابتدای این ماه کار خود را شروع کرده اند و نیروهای کاری که پیش تر به تولید محتوا در این بخش می پرداختند به سراغ بخش های تحلیلی تر رفته اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آخه چه کاریه ربات بنویسه وقتی میشه پیرینت کرد؟پیرینت سریع تر هست تازه هزینشم کمتره آدم به عقلشون شک میکنه
یه سوال مهم چرا از پرینتر استفاده نمی کنن خب ؟ :|
اینطوری باکلاس تره D:
نمیدونم دوستان رو ربات موازی کار کردن یا اطلاعاتی راجع بهش دارن اما خودم رو یه نمونه فوق پیشرفتش کار کردم و فقط میخوام بگم که برای حرکالت این چنینی نیاز به پردازش بسیار سنگین اطلاعات داره و سر پردازش همین جور اطلاعات فن لپ تاپم سوخت cpui7 جواب نمیداد .اینم یه عکس از رباتی که روش کار کردم که کاربردش در .......
اکانت متی :
http://digiato.com/user-profile/?uid=9
داره خطرناک می شه ماجرا!!!
اون چیه که بعضی ها می دانند و ما نمی دانیم.
این متی کلا همینجوریه :( ما که از کارش سر نیاوردیم دو ماه میاد یه سال میره دوباره میاد بعد میره :(
تو نارنجی ، کدام از کاربرا بود که یکمدت جلوی نام کاربریش نوشته بود : "به یاد مورچه و به عشق متی " ؟
چقدر دوست داشتم مورچه هم در دیجیاتو حاظری میزد .
---------
ما همچنان با امیدی کمرنگ چشم داریم شرایط مثل گذشته ها بشه.
همینجوری پیش بره تو روزنامه آگهی میکنیم به یک عدد روبات ماساژور و با آبشنای اشپزی خانه داری نیازمنیدیم ترجیحا خانوم باشه نره غول نباشه :))
یعنی هزینه این از تایپ توی word کمتره؟!
ابتدایی مسئله امون این بود که یه ربات مشقامون رو بنویسه !!! الان به یه ربات نیاز داریم به جامون زندگی کنه...!!!
ربات بجای من کار کنه پول دربیاره ، زندگی رو خودم بلدم بکنم
آیا پرینتر قبلا اختراع نشده که با این مینویسند ؟
شماره از رنگ قرمز به آبی عوض شده ، قشنگتر شده.
Thanks you Mr Ghasemi
شماره امتیاز ها از مشکی به آبی عوض شده ، قشنگتر شده.
Thanks you Mr Ghasemi
حالا رو شماره کلیک کن !! چی می شه؟