ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر لومیا ۵۳۰ لو رفت

دیروز خبری مبنی بر "تایید ثبت لومیا ۵۳۰ در FCC" را منتشر کردیم و حالا، شخصی در چین ۲ عکس از این دستگاه گرفته و در اینترنت پخش کرده است. در حالی که هنوز مایکروسافت وجود این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

دیروز خبری مبنی بر "تایید ثبت لومیا ۵۳۰ در FCC" را منتشر کردیم و حالا، شخصی در چین ۲ عکس از این دستگاه گرفته و در اینترنت پخش کرده است.

در حالی که هنوز مایکروسافت وجود این دستگاه را تایید نکرده، به نظر می رسد فعلا فقط از طریق همین تصاویر لو رفته می توانیم نگاهی اجمالی به این دستگاه داشته باشیم. تصاویر توسط شخصی ناشناس در چین گرفته شده و به وضوح می توان پنل جلو و عقب دستگاه و جنس بدنه پلاستیکی آن را ببینیم. اگر این همان لومیا ۵۳۰ باشد، باید گفت شباهت بسیاری به لومیا ۵۲۰ و ۵۲۵ دارد.

Nokia-Lumia-530-Windows-Phone-81-02

به دلیل استفاده از ویندوز ۸.۱ در لومیا ۵۳۰، ما شاهد دکمه های نرم افزاری هستیم. برخلاف مدل های ۵۲۵ و ۵۲۰ که دارای دکمه های سخت افزاری بودند. صفحه نمایش 4.3 اینچ است و به نظر می رسد رزولوشن آن 480 در 800 پیکسل باشد. دوربین پشت فاقد فلاش LED بوده و احتمالا دارای پردازنده سنپدرگن ۲۰۰، ۵۱۲ مگابایت رم و پشتیبانی از ۲ سیم کارت باشد.

با وجود لومیا 635 که با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که این دستگاه حتی از آن هم ارزان تر باشد. بنابراین باید گفت ارزان ترین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ در حال ورود به بازار است. به نظر می رسد مایکروسافت این موضوع را متوجه شده که اغلب خریداران تلفن همراه، علاقه ای به پرداخت هزینه سنگین برای تلفن هوشمند ندارند.

فعلا باید صبر کرد تا دید آیا این تصاویر و اخبار صحت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • نیم کیلو باش !
    نیم کیلو باش ! | ۶ مرداد ۱۳۹۳

    ايول خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی