ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: در آینده نوآوری های بسیاری را برای آیپد متصور هستیم

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۵

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک همچنان به آینده این محصول امیدوار است.

مدیرعامل اپل در جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت متبوعش، اعلام کرد که نوآوری های بسیاری را در آینده برای آیپد متصور است. او در مورد جزییات این نوآوری ها هیچ جزییاتی را اعلام نکرد، اما به لطف شایعاتی که از گوشه کنار شنیده می شوند، می توان پیش بینی هایی را در این رابطه انجام داد.

یک منبع خبری آگاه به تازگی مدعی شده است که اپل می خواهد آیپد مینی ۳ را تا ۳۰ درصد باریک تر نماید. این تبلت در حال حاضر با ۷.۵ میلیمتر، یکی از خوش دست ترین محصولات بازار به شمار می رود، اما گویی اپل قصد دارد تا باز هم ضخامت آن را کاهش دهد. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی تب اس ۸.۴ هم اکنون ضخامتی برابر با ۶.۶ میلیمتر دارد.

موضوع دیگری که تقریبا با اطمینان می توان از آن سخن گفت، استفاده از Touch ID در خانواده آیپد، برای اولین بار است. همچنین پیش بینی می شود که تبلت های جدید اپل از پردازنده A8 برخوردار باشند تا بدین وسیله قدرت مضاعفی را جهت اجرای برنامه های در اختیار کاربر قرار دهند.

در هفته گذشته اپل خبر همکاری رسمی خود با IBM را اعلام کرد. این همکاری به اپل کمک می کند تا محصولات خود را راحت تر به شرکت ها ارائه کند و آن را به گزینه ای مناسب برای کسب و کار های مختلف تبدیل نماید. بر همین اساس شنیده می شود آیپد ۱۲.۹ اینچی ممکن است در دست تولید باشد. در حالی که سامسونگ با گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ و مایکروسافت با سرفس پرو ۳، کسب و کارها را هدف گرفته اند، ارائه مدل بزرگتر آیپد می تواند اپل را وارد بازاری جدید کند.

حال سوالی که در این بین مطرح می شود، این است که آیا هیچ کدام از مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، «نوآوری» به حساب می آیند؟ آیا تیم کوک صرفا از یک لغت امیدوار کننده در سخنان خود استفاده کرده و یا به واقع یک «نوآوری» برای آیپد ها در نظر دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    عاشقتم اپل..هر جور باشی اصالت داری مـــــــــــــــــرد <3

  • Ali
    Ali | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    اگه قراره آیپد پرو نوآوری داشته باشه و موفق باشه به نظرم بهترین راهش اجرای OS X روی اون هست.
    خیلی بعیده این کار رو بکنه ولی اگه بکنه رقیب سرسخنی برای سرفیس پرو میشه و با توجه به محبوبیت اسمش میتونه کامل اون رو شکست بده

  • HasanHasanPoor
    HasanHasanPoor | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    امیدوارم OS X و Ios یکی بشن و آیپد پرو بیاد یه محصول به قدرت سرفیس پرو ولی با میلیون نرم افزار و بازی

    دو رقیب جدی برای هم

  • Amir Reza
    Amir Reza | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    آقا مانی عزیز یه پیشنهاد یه بخش شاتر هم بزارید واسه عاشقان دنیای عکاسی

    مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی