ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

EvLeaks: اچ تی سی در حال ساخت ۳ تبلت اندرویدی است

وب سایت Evleaks در تازه ترین پیش بینی خود اعلام کرد که اچ تی سی مشغول ساخت و آماده سازی ۳ تبلت جدید اندرویدی است. این وب سایت معروف می گوید به احتمال زیاد اچ تی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۲

وب سایت Evleaks در تازه ترین پیش بینی خود اعلام کرد که اچ تی سی مشغول ساخت و آماده سازی ۳ تبلت جدید اندرویدی است.

این وب سایت معروف می گوید به احتمال زیاد اچ تی سی تولید کننده نکسوس ۸ خواهد بود و احتمالا در پاییز همزمان با عرضه رسمی اندروید ال معرفی خواهد شد. از طرفی زمزمه هایی هم از وجود یک تبلت ۹ اینچی به گوش می رسد که ممکن است نکسوس ۹ نام بگیرد. ۲ اسم رمز با نام های Volantis و Flounder برای این تبلت احتمالی در شایعات وجود دارد.

اما EvLeaks از وجود ۲ تبلت دیگر با مدل های T7 و T12 خبر می دهند که فعلا در حد راز باقی مانده. اما گویا نام آنها نشان دهنده سایز صفحه نمایش آنها یعنی ۷ اینچ و ۱۲ اینچ است که البته هنوز تایید نشده. به هر حال گفته می شود شماره مدل نکسوس ۸ T1 است.

در حالی که اکثرا پیش بینی های Evleaks در مورد تلفن های هوشمند و تبلت ها به درستی انجام می شود اما اخیرا شایعات اشتباهی را در وب سایت اش منتشر می کند. به طور مثال چندی پیش خبری منتشر شد که تبلت Volantis اچ تی سی دارای ۵ گیگابایت رم خواهد بود. مدتی بعد مشخص شد منبع این خبر یک شخص ۱۴ ساله است که خود را نماینده اچ تی سی جا زده بود!

به هر صورت ورود اچ تی سی به بازار تبلت ها و تولید نکسوس بعدی توسط این کمپانی تایوانی می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان این برند باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • H.Hosseini
    H.Hosseini | ۲ مرداد ۱۳۹۳

    HTC کمپانی است که به خاطر طراحی زيبايش وقتی نامش شنیده می شود اولین چیزی که به ذهن آدم می رسد ديزاين عالی این شرکت می باشد بی شک چنین شرکتی در ارائه تبلت نیز این رویه خود را دنبال می کند که اگر چنین شود شرکت های همچون سامسونگ در مقایسه کیفیت ساخت باید لونگ انداخته و ناراحتی از خود سر دهند.:-)

  • مجید
    مجید | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    تو ایران میاد؟

  • علی
    علی | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    خدا کنه طراحیش مثله one m8 زیبا و خیره کننده باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی