ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو ۳۶۰ دارای حسگر نور محیط برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش است

با وجود تمام امکانات بسیار جذابی که ساعت های هوشمند دارند یا خواهند داشت، ضعف باتری یکی از بزرگترین مشکلات آنها است. هر خبری در رابطه با بهبود این مشکل می تواند نکته بسیار امیدبخشی برای مصرف کنندگان ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

با وجود تمام امکانات بسیار جذابی که ساعت های هوشمند دارند یا خواهند داشت، ضعف باتری یکی از بزرگترین مشکلات آنها است. هر خبری در رابطه با بهبود این مشکل می تواند نکته بسیار امیدبخشی برای مصرف کنندگان باشد.

الجی جی واچ و سامسونگ گیر لیو با وجود امکانات خوبی که دارند، متاسفانه در زیر نور آفتاب عملکرد آنچنان خوبی از خود نشان نمی دهند. در حالی که اگر روشنایی صفحه کمی بالاتر می رفت این مسئله کمتر به چشم می خورد.

بسیار باعث تعجب است که بر خلاف اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های فعلی، ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی از سنسور حسگر نور جهت تغییر خودکار روشنایی صفحه برخوردار نیستند. اما خبر خوبی که باید به عرض تان برسانیم این است که گفته شده موتو ۳۶۰ دارای این حسگر خواهد بود.

وجود این سنسور باعث خواهد شد این ساعت هوشمند محصول موتورولا در شرایط نوری مختلف، روشنایی صفحه نمایش را به اندازه لازم تغییر دهد و با این کار هم در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، و هم کاربر نیاز ندارد هربار در منوی تنظیمات به دنبال گزینه روشنایی صفحه نمایش بگردد. ضمن اینکه مطمئنا با داشتن این حسگر عملکرد موتو ۳۶۰ در زیر نور آفتاب به مراتب بهتر از دیگر محصولات مشابه خواهد بود. که البته باید تا عرضه موتو ۳۶۰ صبر کنیم و تا نسبت به این مسئله با اطمینان صحبت کنیم.

بنابراین اگر وجود این حسگر در گجت ها از مواردی است که برای شما اهمیت ویژه ای دارد، بهتر است کمی بیشتر در خرید ساعت هوشمند تعلل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mostafa.move
    mostafa.move | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    خیلی زیباست ولی در حال حاظر میشه با ۳۵۰ تومن یه اسمارت واچ۲ اکبند خرید که خیلی بصرفه هستش
    و کاربردش خوبه و با همه مدل گوشی اندروید ۴ به بالا با هر مارکی کار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی