ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصویر جدیدی از لنوو K920 به همراه مشخصات فنی رسمی منتشر شد

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار یک پرچمدار جدید از جانب لنوو با عنوان K920 منتشر گردید و حالا به لطف مدیران این کمپانی چینی تصویری منتشر شده است که پشت این تلفن را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۱

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار یک پرچمدار جدید از جانب لنوو با عنوان K920 منتشر گردید و حالا به لطف مدیران این کمپانی چینی تصویری منتشر شده است که پشت این تلفن را به ما نشان می دهد. آرتور وی مدیر بازاریابی لنوو امروز تصویری را منتشر کرده که می توانید آن را در سمت چپ اشتراک Weibo‌ وی مشاهده نمایید.

وی علاوه بر انتشار این تصویر با سخاوتمندی هر چه تمام تر تقریباً اکثر اطلاعات سخت افزاری که در مورد این تلفن به بیرون درز کرده بود را نیز تائید نموده است. تلفنی که در تصویر مشاهده می شود دارای صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی IPS با رزلوشن QHD یا همان ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده، یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی با فلش LED دو گانه را داراست و در جلوی آن برای گرفتن سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده. ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه ی داخلی نیز از دیگر مشخصات آن هستند.

11

K920‌ که احتمالاً با نام Vibe Z2 Pro به بازار عرضه خواهد شد مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ از کوآلکام است، از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و احتمالاً یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت دارد. ابعاد تلفن هوشمند مذکور ۱۵۶ در ۸۱.۳ در ۷.۷ میلی متر است و صفحه نمایش آن ۸۳.۵ درصد از فضای جلوی تلفن را شامل گردیده. سیستم عامل ارائه شده بر روی آن نیز اندروید ۴.۴ کیت به همراه رابط کاربری سفارشی شده لنوو Vibe 2.0 خواهد بود.

هنوز زمان عرضه و قیمت K920 مشخص نیست ولی می توان امیدوار بود در رویداد ۵ آگوست لنوو اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شود. به نظر شما پرچمدار جدید لنوو چقدر شانس برای رقابت با سایر محصولات مشابه را داراست و آیا در خارج از کشور چین عرضه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۶ بهمن ۱۳۹۳

    عزیزان من من این گوشی رو دارم
    اولا اینجا عکسایی که گذاشتن مناسب نیست
    دوما تا وقتی از نزدیک چیزیو لمس نکردید قضاوت نکنید
    این گوشی از نظر کیفیت ساخت و بدنه و زیبایی تو فبلتها واقعا یک هست
    از نظر کارایی هم که مشخصه

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    گوشي لنووو هم جالبه !! حاشيه كم ! بدنه فلزي !! قيمت هم قطعا كمتر از دمدونگ پلاستيكي هست !!! فقط طرفدارهاش كمتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی