ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بندی برای دفع پشه های مزاحم

Invisiband نام مچ بندی جدید است که ادعا می کند می تواند پشه ها را از شما دور نماید. این دست بند به تازگی کمپین خود را در سایت IndieGoGo راه اندازی کرده و امیدوار ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

Invisiband نام مچ بندی جدید است که ادعا می کند می تواند پشه ها را از شما دور نماید. این دست بند به تازگی کمپین خود را در سایت IndieGoGo راه اندازی کرده و امیدوار است بتواند با جذب سرمایه های مردمی، مقدمات را برای تولید انبوه فراهم نماید.

Invisiband آغشته به ماده ای به نامر گرانیول است که در اثر آن دست بند می تواند پشه ها را از شما دور نگه دارد. هر مچ بند تا ۱۲۰ ساعت اثر بخشی بخشی دارد و پس از آن خاصیت خود را از دست می دهد.

گرانیول روغنی است که از گل شمع دانی گرفته می شود. شمع دانی های قدرتی طبیعی دارند که می توانند پشه ها را از خود دفع نمایند. طبق ادعای استارت آپ Invisiband این ماده، از محصولات شیمیایی بسیار سالم تر است و عملکرد بهتری را از خود بروز می دهد.

تا کنون ماده های طبیعی بسیاری جهت دفع پشه های تولید شده اند، اما هیچ یک از آنها اثر بخشی چندانی را از خود نشان نداده اند. طراحان Invisiband مدعی می شوند که گرانیول باعث می شود پشه ها دیگر نتوانند حضور کاربر را بو بکشند و در واقع کسی که این مچ بند را به دست کند، در برابر پشه ها نامرعی خواهد شد.

کمپین Invisiband برای پیاده سازی درخواست ۱۰ هزار دلار را کرده است و امیدوار است بتواند دست بند های خود را در بسته هایی ۵ تایی و به قیمت ۱۹ دلار به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    اگر تنها يك موجود باشه كه ازش متنفر باشم اون پشه هست !!! ياد بيگانه فضايي ميفتم !! اون هم از نوع خون آشامش !

  • Hossein
    Hossein | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    یه دستگاه کوچک دیگه هم بود اندازه cpu کامپیوتر که شرکتش ادعا کرده بود دی اکسید کربن انسان رو می گیره(آخه پشه ها با دی اکسید انسان رو پیدا می کنن)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی