ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

حالت Lite Mode در رابط کاربری شیائومی با ظاهر ویندوز فون

تلفن های هوشمند شیائومی تحت رابط خاص این شرکت، یعنی MIUI اجرا می شود. یکی از عاداتی که این کمپانی دارد، ایده گرفتن از محصولات دیگر شرکت ها است که پیش از این مفصلا به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۱

تلفن های هوشمند شیائومی تحت رابط خاص این شرکت، یعنی MIUI اجرا می شود. یکی از عاداتی که این کمپانی دارد، ایده گرفتن از محصولات دیگر شرکت ها است که پیش از این مفصلا به آنها پرداخته ایم. جالب است بدانید، برخی تلفن های هوشمند شیائومی یک رابط کاربری ساده به نام Lite Mode دارند که شباهت نسبی به ویندوز فون دارد.

در حالت Lite Mode شما صفحه خانگی و منوها را ساده تر و همانند ویندوز فون، به صورت کاشی خواهید دید. این حالت از طریق Settings و سپس با انتخاب گزینه Lite Mode و یک بار ری استارت شدن موبایل فعال می شود.

حالت ساده به شما امکان اضافه کردن اپلیکیشن به صفحه خانگی را می دهد، قابلیتی که در صفحه شروع ویندوز فون هم دیده می شود. از دیگر امکاناتی که در این حالت وجود دارد می توان به تغییر سایز فونت و کاشی ها، جابجا کردن اپلیکیشن های درون صفحه و تغییر حالت از افقی به عمودی اشاره کرد. اسکرین شات فوق، از Xiaomi Hongmi گرفته شده که از اندروید ۴.۲.۲ بهره می برد.

به نظر می رسد شیائومی زحمت آنچنانی برای طراحی های منحصر به خود نمی کشد. چرا که پیش از این هم مشخص شد که در نسخه آخر رابط کاربری این شرکت، عناصر به کار رفته در iOS هم دیده می شد. امیدواریم شیائومی کمی در این سیاست تجدید نظر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    این اصلا شبیه به ویندوز فون نیست ..............

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی