ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تلفن هوشمند ارزان قیمت Android One، پانزدهم سپتامبر معرفی خواهد شد

گوگل، از مدتی قبل، همکاری با تولید کنندگان سخت افزار جهت ساخت تلفن های هوشمند ارزان قیمت و بر پایه اندروید را شروع کرده است؛ و به زودی شاهد معرفی اولین دستگاه های حاصل از ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۱۵

گوگل، از مدتی قبل، همکاری با تولید کنندگان سخت افزار جهت ساخت تلفن های هوشمند ارزان قیمت و بر پایه اندروید را شروع کرده است؛ و به زودی شاهد معرفی اولین دستگاه های حاصل از این همکاری خواهیم بود. طبق گزارش وبلاگ NDTV، گوگل در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، در هند میزبان کنفرانسی خواهد بود که به نظر می رسد به همین منظور برگزار خواهد شد..

این تلفن‌های ارزان قیمت، بخشی از Android One هستند؛ پلتفرمی که به سازندگان تلفن های هوشمند اجازه می دهد دست به ساخت دستگاه هایی با سخت افزار ارزان قیمت و سیستم عامل اندروید بزنند. اگر این حرکت گوگل، واقعا در رواج یافتن تولید تلفن های ارزان و با کیفیت مناسب موثر باشد، می تواند افراد زیادی را به سمت استفاده از پلتفرم های گوگل سوق دهد.

گمان می رود، Android One پاییز امسال در هند معرفی شود. سه شرکت Micromax ،Karbonn Mobile و Spice Mobile که سازنده تلفن هوشمند هستند، قرار است به تولید تلفن هایی تحت این پلتفرم و با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار بپردازند.

جزئیات زیادی از ظاهر و قابلیت های این دستگاه های ارزان قیمت در دست نیست، اما گوگل برخی از مشخصات تلفن Micromax را اعلام کرده است: صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی، پشتیبانی از دو سیم کارت و پخش کننده رادیو.

با توجه به اینکه گوگل کنترل زیادی روی نرم افزار دستگاه های مذکور دارد، آن ها قطعا از اندروید خالص بهره خواهند برد و این ابزارها بروزرسانی های گوگل را به طور مرتب دریافت خواهند کرد. قطعا این برنامه به رشد بیشتر و بهتر اندروید و همه گیر شدن پلتفرم های گوگل کمک بسیاری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Mr.Silverlight
    Mr.Silverlight | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    من نمی دونم این لگ چیه.این واژه هنگروید چیه !!!
    چرا وقتی یک نفر داره منطقی صحبت میکنه به حرفاش توجه نمی کنیم.دوست خوبمون یک آندرویدی خالص خیلی علمی و منطقی جواب دادن.ولی جالبه کسی عکس العملی نشون نمیده و دوباره این واژه لگ و هنگ رو تکرار میکنن.چه بخواهیم و چه نخواهیم آندروید سلطه بسیار وسیعی رو داره.آزاد ترین سیستم عامل دنیاست در موبایل.خوب دوست خوب من , وقتی سامسونگ به فکر مشتریاش نیست که مثلا اون لانچر مخصوص خودش رو برای رده های مختلف گوشیش کاستوم کنه و یا HTC این کار رو نمیکنه این که تقصیر گوگل و یا آندروید نیست.مثلا من نمی دونم چرا باید روی Galaxy Star + سامسونگ لانچر به این سنگینی باشه.
    یکم همیشه علمی به قضیه نگاه کنین نه از روی تعصب و یا ....
    ولش کن بی خیال .100 بار گفتیم فایده نداشت , این بار هم روش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی