ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: هنرنمایی دوربین اکسپریا زد ۳ در تاریکی مطلق

سونی در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا پرچمداران خود را به دوربین هایی قدرتمند مجهز نماید. تجربه این شرکت ژاپنی در زمینه تولید دوربین های حرفه ای، مزید بر علت شده تا خانواده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده تا پرچمداران خود را به دوربین هایی قدرتمند مجهز نماید. تجربه این شرکت ژاپنی در زمینه تولید دوربین های حرفه ای، مزید بر علت شده تا خانواده اکسپریا نیز همواره دوربین را به عنوان نقطه قوتی با خود به همراه داشته باشد.

یکی از ضعف های اصلی دوربین تلفن های هوشمند کنونی، عکاسی آن ها در تاریکی شب است. هنگامی که نور محیط کافی نباشد معمولا موبایل ها نمی توانند عکس های قابل قبولی را به ثبت رسانند.

سونی اما با استفاده از تکنولوژی های خاص خود تلاش کرده تا این مشکل را تا حد بسیاری برطرف نماید. اکسپریا زد ۳ به لطف لنز بزرگی که دارد، می تواند نور بیشتری را از محیط جذب نماید و بدین وسیله در تاریکی، عکس های بهتری را از خود بر جای گذارد.

IMG_6045-w600

سونی برای اینکه به خوبی توانایی های دوربین زد ۳ را به کاربران نشان دهد، قسمتی از غرفه خود در نمایشگاه IFA را به این موضوع اختصاص داده است. همانطور که در عکس بالا نیز می توانید مشاهده کنید، برای به چالش کشیدن قدرت دوربین زد ۳، جعبه ای طراحی شده که تنها حفره ای کوچک در بالا آن قرار دارد.

در داخل این جعبه مجسمه ای کوچک قرار دارد و موبایل ها باید از طریق حفره بالا جعبه، از این مجسمه عکاسی نمایند. ما این فرصت را پیدا کردیم تا نتیجه کار زد ۳ را از نزدیک آزمایش نماییم. در ادامه مطلب می توانید تصاویر داخل این جعبه را مشاهده کنید.

نمونه عکس شکار شده توسط اکسپریا زد ۳ از داخل جعبه تاریک. (در ابعاد اصلی ببینید)
نمونه عکس شکار شده توسط اکسپریا زد ۳ از داخل جعبه تاریک. (در ابعاد اصلی ببینید)
نمونه عکس شکار شده توسط HTC One M7 (در ابعاد اصلی ببینید)
نمونه عکس شکار شده توسط HTC One M7 (در ابعاد اصلی ببینید)
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ali.n
    ali.n | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    گشادگی و نوع سنسور z3 هم نوید عکسهای خوب در نور کم رو میداد، حتی z2 فعلا در این زمینه عالی بود.... اما با دامنه ایزو 1280 واقعاً فوق العاده شده،، نکته مهم اینه که اکثر دوربین های سونی با بالا بردن ایزو نویز معقول و کمی پیدا میکنن و این عالیه

  • مهدي د
    مهدي د | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    خب پس .. بلاخره يه بهبود عالي پيدا شد .. :)

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    اختصاصیات تو حلقم دیجی جون...

  • Amir_dp
    Amir_dp | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    عکسو از رو کاتالوگ پایین جعبه گرفتین یا خودتون شکار کردین؟!!

    اخه عکس اچ تی سی به نظر از رو عکس گرفته شده...ها!!

    • PHOENIX
      PHOENIX | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

      خب معا.مه که از رو کاتالوگ عکس گرفتن !
      آخه اونحجا از کجا یه htc one m7 پیدا می کردند !
      سونی که نمی یاد یه htc بزاره تو غرفش !
      فقط z3رو میزاره دیگه

      • حامد
        حامد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

        لطفا اول اطلاعات exif عکس ها رو ببینید. هردو عکس با خود موبایل های گفته شده گرفته شده

  • Ali
    Ali | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    ای کاش با جی 2 ویا جی 3 هم امتحان میکردین
    اخه فک نکنم خیلی فرق کنن!!

  • milad
    milad | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    عکس دوم با ملکه زیبایی m7 گرفته شده نه زیبایه زیبارویان m8
    در جواب دوست عزیز عامر خان

  • ریک
    ریک | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    دیجیاتو اتیش بازی داره راه میندازه با این اختصاصی هاش

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

      ریک داداش با این اسم پروفایل و عکست منو بردی تو خاطرات THE WALKING DEAD دمت گرم فصل ۵ هم که اواسط مهر میاد ;)

  • محسن (T)
    محسن (T) | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    ظاهرا سونی تو زد سه رابط کاربیشو تغییر داده ، فقط برای لانچره یا بقیه UI هم تغییر کرده ؟

  • reza
    reza | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    ای کاش یه عکس هم با z2 می گرفتین

  • محمد
    محمد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    عملکرد خوبی داره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی