ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به دنبال ایجاد تیمی قدرتمند برای بهبود و توسعه سیری است

یک نشریه محلی در شهر بوستون خبر داده است که کمپانی اپل قصد دارد تیمی قدرتمند را جهت توسعه و بهبود دستیار دیجتالیش یعنی سیری در این شهر تشکیل دهد. این گزارش اشاره می نماید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

یک نشریه محلی در شهر بوستون خبر داده است که کمپانی اپل قصد دارد تیمی قدرتمند را جهت توسعه و بهبود دستیار دیجتالیش یعنی سیری در این شهر تشکیل دهد. این گزارش اشاره می نماید که شرکت یاد شده قصد دارد تیم فعلی سیری را در دفتر جدیدی به مساحت ۱۲۰۸ متر مربع که در طبقه ی بالای ساختمانش کنونیش در میدان کندل ایجاد نموده است مستقر نماید.

در حال حاضر بیشتر اعضای گروهی که بر روی توسعه ی این دستیار دیجیتالی کار می کنند کارمندان سابق کمپانی VoiceSignal Technologies هستند که در سال ۲۰۰۷ توسط اپل خریداری و با این شرکت ادغام گردید.

همچنین اپل حق امتیاز تکنولوژی کنونی تشخیص گفتار مورد استفاده اش را از کمپانی Nuance خریداری کرده است، اما شرکت مذکور حق امتیاز یاد شده را به رقبای اپل از جمله سامسونگ نیز به فروش رسانده و از همین رو اقدام فعلی ساکنین کوپرتینو برای تشکیل یک تیم قدرمند در راستای توسعه ی کامل دستیار دیجیتالی سیری به صورت مستقل از سایر برندها کاملاً منطقی جلوه می نماید.

کمپانی یاد شده گام های اولیه برای تشکیل این تیم جدید را از ماه ژوئن و با استخدام Larry Gillick و Gunnar Evermann که به ترتیب مدیر بخش تحقیقات و مدیر پروژهای گفتاری Nuance بودند برداشت و حالا به نظر می آید در تکمیل تیم مورد بحث و تامین نیازهایشان بسیار جدی تر شده باشند.

آنچه از شواهد بر می آید روایت گر این است که اپل برنامه های بزرگی را برای دستیار دیجیتالیش در سر دارد و با توجه به نمایش قدرتمند محصولات رقبا خصوصاً کورتانا از مایکروسافت این شرکت تصمیم گرفته است تا هر چه سریعتر و به صورت مستقل به تقویت سیری بپردازد. علاوه بر موارد یاد شده کمپانی مذکور اخیراً آگهی را برای استخدام مهندسین و اضافه شده آنها به تیم سیری در شهر بوستون بر روی وب سایتش منتشر کرده است که خود این مسئله می تواند تائیدی باشد بر خبر مذکور.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    فکر می کنم کلیپ های مایکزوسافت جواب داده ......................

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    خوب ميشه به شوخي هاش هم أضافه كنن

  • duke
    duke | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    امشب خبری از iWatch نیست

    اگه به امیدش باشید دل زده میشید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی