ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اپل به دنبال ایجاد تیمی قدرتمند برای بهبود و توسعه سیری است

یک نشریه محلی در شهر بوستون خبر داده است که کمپانی اپل قصد دارد تیمی قدرتمند را جهت توسعه و بهبود دستیار دیجتالیش یعنی سیری در این شهر تشکیل دهد. این گزارش اشاره می نماید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک نشریه محلی در شهر بوستون خبر داده است که کمپانی اپل قصد دارد تیمی قدرتمند را جهت توسعه و بهبود دستیار دیجتالیش یعنی سیری در این شهر تشکیل دهد. این گزارش اشاره می نماید که شرکت یاد شده قصد دارد تیم فعلی سیری را در دفتر جدیدی به مساحت ۱۲۰۸ متر مربع که در طبقه ی بالای ساختمانش کنونیش در میدان کندل ایجاد نموده است مستقر نماید.

در حال حاضر بیشتر اعضای گروهی که بر روی توسعه ی این دستیار دیجیتالی کار می کنند کارمندان سابق کمپانی VoiceSignal Technologies هستند که در سال ۲۰۰۷ توسط اپل خریداری و با این شرکت ادغام گردید.

همچنین اپل حق امتیاز تکنولوژی کنونی تشخیص گفتار مورد استفاده اش را از کمپانی Nuance خریداری کرده است، اما شرکت مذکور حق امتیاز یاد شده را به رقبای اپل از جمله سامسونگ نیز به فروش رسانده و از همین رو اقدام فعلی ساکنین کوپرتینو برای تشکیل یک تیم قدرمند در راستای توسعه ی کامل دستیار دیجیتالی سیری به صورت مستقل از سایر برندها کاملاً منطقی جلوه می نماید.

کمپانی یاد شده گام های اولیه برای تشکیل این تیم جدید را از ماه ژوئن و با استخدام Larry Gillick و Gunnar Evermann که به ترتیب مدیر بخش تحقیقات و مدیر پروژهای گفتاری Nuance بودند برداشت و حالا به نظر می آید در تکمیل تیم مورد بحث و تامین نیازهایشان بسیار جدی تر شده باشند.

آنچه از شواهد بر می آید روایت گر این است که اپل برنامه های بزرگی را برای دستیار دیجیتالیش در سر دارد و با توجه به نمایش قدرتمند محصولات رقبا خصوصاً کورتانا از مایکروسافت این شرکت تصمیم گرفته است تا هر چه سریعتر و به صورت مستقل به تقویت سیری بپردازد. علاوه بر موارد یاد شده کمپانی مذکور اخیراً آگهی را برای استخدام مهندسین و اضافه شده آنها به تیم سیری در شهر بوستون بر روی وب سایتش منتشر کرده است که خود این مسئله می تواند تائیدی باشد بر خبر مذکور.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • رحمان
    رحمان | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    اپل آخرش سیری رو بهتر از کورتانا می کنه . این شرکت تا بهترین نشه دست بردار نیست .

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    معجزه اي در راه است

    • shayan_Q9
      shayan_Q9 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      بیشتر بگو...

  • دادا (خسته)
    دادا (خسته) | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    کاش فارسی را هم پشتیبانی کنند!!!

  • محسن (T)
    محسن (T) | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    سیری صداش حالت مصنوعی و رباتیک داره و اندازه ی کورتانا چیز میز بلد نیست، ولی از گوگل ناو ما اندرویدیا خیلی بهتره، لامصب اصن حرف نمیزنه فقط چیز برات میخونه

  • Era
    Era | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    سیری خوبه ها ولی کورتانا یه چی دیگه اس، خیلی بهتر و حرفه ای تره.

  • Mehdi.m
    Mehdi.m | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی کار درست و به موقعی هست . کرتانا این روزها شده یکه تاز دنیای دستیار ها. و اپل هرچه زودتر باید یه تغییراتی توی سیری اعمال کنه.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    روی ادبش هم کار کنن بد نیست !! خیلی بی ادبه !! بعد بهش می گی بی ادب می گه چی من !! خیلی گستاخی !!
    چند روز پیش یه دعوای مفصل با هم داشتیم !! لامصب شکستم داد!!

    • زاخار
      زاخار | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      سیری ایپد من فقط این جمله رو بلده :)))
      siri not available
      :)))
      چیز دیگه ای نمیگه

      • iPooya
        iPooya | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

        نه ميگه
        Siri not available connect to the Internet

  • subject24
    subject24 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    !

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    اولین کاری که باید بکنه شخصیت سازی کنه.
    مثلا کورتانا رو فن های مایکروسافت یه 14 سالی هست که کورتانا رو میشناسن.

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    خيلي خوبه . سيري بايد براي يه تحول بزرگ آماده بشه
    اگر اپل بتونه امكاناتي كه كورتانا داره رو به سيري بياره و يا حتي فراتر از اون حركت كنه واقعا عالي مي شه

    • look diffrent
      look diffrent | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      واقعا حرفتون رو قبول دارم
      سیری اگه امکانات کورتانا رو هم بیاره خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی