توقف احتمالی پروژه اندروید سیلور گوگل و آینده مبهم آن
شایعه شده بود که پروژه اندروید سیلور قرار است بهترین موبایل تحت پلتفرم اندروید را آنگونه که گوگل انتظار دارد ارائه نموده و آن را جایگزین سری نکسوس کند. پیش بینی می شد این دستگاه ها از ...
شایعه شده بود که پروژه اندروید سیلور قرار است بهترین موبایل تحت پلتفرم اندروید را آنگونه که گوگل انتظار دارد ارائه نموده و آن را جایگزین سری نکسوس کند. پیش بینی می شد این دستگاه ها از طریق کمپین های تبلیغاتی و فروشگاه های محلی عرضه شوند. البته این ها همه شایعه بوده و گوگل هیچ اطلاعاتی را در رابطه با اندروید سیلور تأیید نکرده است.
اکنون به نظر می رسد که این کمپانی در برنامه بزرگ خود دچار تردید شده و اطلاعاتی که درز گشته گویای این مطلب هستند که گوگل فعلاً دست از کار روی این پروژه کشیده و کارمندان آن به طور جدی درباره موفقیت اندروید سیلور شک دارند.
نیکِش آرورا (Nikesh Arora) نیز که یکی از مدیران اجرایی کلیدی گوگل بود، با ترک این شرکت بر مشکلات پروژه مذکور افزوده است. وی، مدت ها ریاست بخش فروش گوگل را عهده دار بود تا این که در تیرماه به شرکت SoftBank پیوست. آرورا در کمپانی یاد شده با اپراتورها، سازندگان و فروشندگان تلفن های همراه همکاری می کرد و آن ها نسبت به این پروژه واکنش های متفاوتی از خود بروز داده بودند.
با این تفاسیر، به این زودی ها هیچ دستگاهی تحت پروژه اندروید سیلور ارائه نخواهد شد. شاید با وجود خوب بودن اصل ایده، هنوز زمان بهره گیری از آن فرا نرسیده باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا اندروید خام خیلی خوبه
حیف که هیچ شرکتی ازش استفاده نمیکنه
با توقف این پروژه ، باید امیدمون به ادامه سری نکسوس باشه (که ادامه ـش بعیده)
احتمالا glxميرفت اندرويد سيلور ميزد رو گوشيهاش بعد تو تبليغ ات ميزد فراتر از انتظار و خاص تر از انچه كه فكر ميكنيددددددد!!
بهتر كم باگ داشت أندرو يد معموليش چه برسه به سيلور،،، حالا منفي نديد من خودم أندرو يد دوستم ، ولي قبول كنيد ديگه
فک کنم آخرین گوشی اندرویدی که باهاش کار کردی از این گوشی های طرح اصلی ( چینی ) با اندروید 2.2 بوده باشه !
پروژه نکسوس خودش این پتانسیل رو داره که بتونه جای اندروید سیلور رو بگیره اما باید یه سری تحولات ایجاد شه اندروید سیلور قرار بود امکانات اندروید رو تو یک پرچمدار اراعه بده
خوب چرا نتونه نکسوس اینطوری باشه در ضمن نکسوس پنج تو دوره خودش بهترین امکانات پردازنده و صفحه نمایش عالی و دوربین خوبی داشت و تنها نقطه ضعفی که بازتاب زیادی داشت عملکرد باتری بود
ايده ي جالبي بود ولي فكر نمي كنم شركت هاي بزرگ به اين سادگي ها راضي بشند كه همچين گوشي هايي توليد كنند
در نتيجه گوگل مجبور مي شه اين كار رو به توليد كنندگان متفرقه اهدا كنه كه در نتيجه فروش پايين و شكست اين پروژه رو به همراه داره
موتورولا رو چرا فروخت آخه؟!
ای بابا!!!! پروژه خیلی خوبی بود.
این پروژه بیشتر رویایی بود تا عملی ، تولید کننده های بزرگ به دلیل برندینگ زیر بار نمیرن، فکر کنم گوگل باید به تولید سری nexus ادامه بده و مثل اپل فروشگاه بزنه نه این که فقط از طریق وب سایتش بفروشه.
دوم اینکه باید nexus رو گوشی لوکس کنه نه قیمت پایین، خیلی ها به دلیل قیمت پایین نکسوسها فکر میکنن گوشی خوبی نیست و نمیخرنش.
چرا همه دارن میرن از گوگل ؟؟؟؟
پروژه ی خوبی بودش !!!
-------------------------
خبرنو »
سیانوژن / رام 4.4.4 رو برای بسیار از گوشی ها و تبلت ها معرفی کرده به اسم : cm11 m10
البته هنوز هم این گروه از نکسوس ها پشتیبانی نمیکنه !!!
اصولن بحث اصلی شرکت ها برندینگ ه الان. شاید منطقی هم بود که سامسونگ به این زودی ها حاضر نباشه شریک بشه توی منافعش با جایی. اتفاقن همه شرکت های طرف صحبت گوگل دارن تلاش میکنن از وابستگی به اندروید خارج شن. شکست پروژه دور از ذهن نیست واقعن. از طرف دیگه وقتی این شرکتا میبینن پورژه ARA رو داره گوگل اجرا میکنه میبینن این شراکتشون هم خیلی طولانی مدت نخواهد بود. پس با وسواس بیشتری به قضیه نگاه میکنن
آخ آخ کاشکی گوگل موتورولا رو نگه میداشت
میتونست به وسیله ی اون بهترین موبایل اندرویدی رو تولید کنه
اگرم میخواد انروید سیلور رو بسازه باید دست شرکتی مثل htc.
به نظر من اگه میخواد بسازه باید اینجوری باشه: طراحی HTC , صفحه نمایش و امکانات نرم افزاری Samsung , ضد آب و گرد و غباری هم Sony ,امکانات سخت افزاری از قبیل دوربین , CPU و... (اپل که نمیشه گفت) کل این شرکتا با هم ولی CPU از نظر من Exynos باشه.
پروژه ای که بدون برنامه ریزی قبلی باشه صد درصد شکست میخوره...
وقتی گوگل برای همکاری با هیچکدوم از شرکت ها از قبل برنامه نریخته بود معلوم بود آخرش میشه این