ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تبلت ۸ اینچی Honor را معرفی کرد

هوآوی روز گذشته و به دور از جنجال و سر و صدای خاصی دست به معرفی تبلت ۸ اینچی Honor در مالزی زد، کاربران کشور یاد شده می توانند سفارش های خود برای این تبلت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۸

هوآوی روز گذشته و به دور از جنجال و سر و صدای خاصی دست به معرفی تبلت ۸ اینچی Honor در مالزی زد، کاربران کشور یاد شده می توانند سفارش های خود برای این تبلت 3G اقتصادی که دارای بدنه ای فلزی است را از ۲۹ سپتامبر با قیمت ۵۹۹ رینگیت معادل ۱۸۴ دلار به ثبت برسانند و هوآوی از ۱۶م اکتبر عرضه ی محصول جدیدش را آغاز خواهد نمود.

Huawei!>edeh هشت اینچی دارای چیپست اسنپدرگن چهار هسته ای 200 MSM8212 با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی  و یک گیگابایت حافظه ی رم است، ه:/. چنین این محصول دارای حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی بود که از طریق درگاه حافظه ی میکرو اس دی قابل افزایش است.

2

نمایشگر تبلت مورد بحث همانطوری که اشاره گردید ۸ اینچی از نوع IPS بوده و ورزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را داراست، دروبین اصلی این مدل از Honor پنج مگاپیکسل و دوربین جلویی آن دارای کیفیت VGA است و این تبلت از ارتباط 3G به همراه HSPA+ پشتیبانی به عمل آورده و بر روی آن نیز اندروید جلی بین ۴.۳ با رابط کاربری Emotion UI 1.6 ارائه گشته است.

این مدل دارای یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری بوده، ضحامت آن ۷.۹ میلی متر است و وزنی معادل ۳۶۰ گرم دارد. علت انتخاب مالزی برای شروع ارائه ی این محصول به کاربران محبوبیت تبلت های مجهز به پشتیبانی از ارتباط 3G است، باید اندکی منتظر ماند و دید هوآوی از چه زمانی عرضه ی مدل یاد شده را به سایر بازارها آغاز خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۸ مهر ۱۳۹۳

    تبلت جالبی نیست, زشته,ارگونومی شبیه ایپده! مشخصات سخت افزاری جالبی هم که نداره! :(
    قیمت تا توی ایران میاد بالا میره! :(

  • TROOL
    TROOL | ۷ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی