ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تست خم شدن مخصوص خود را بر روی گلکسی نوت ۴ انجام داد

سامسونگ قصد دارد این تفکر که گلکسی نوت ۴ به آسانی آیفون ۶ پلاس خم می شود را از بین ببرد. سامسونگ اخیرا ویدئویی منتشر کرده که در آن استحکام و مقاوت جدیدترین فبلت خود ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سامسونگ قصد دارد این تفکر که گلکسی نوت ۴ به آسانی آیفون ۶ پلاس خم می شود را از بین ببرد. سامسونگ اخیرا ویدئویی منتشر کرده که در آن استحکام و مقاوت جدیدترین فبلت خود را به رخ رقبا می کشد.

گلکسی نوت ۴ دارای قابی فلزی است و اگر بخواهیم عادلانه نظر بدهیم با توجه به فلزی بودن بدنه آیفون ۶ پلاس، مقایسه های قبلی آن با فبلت قدیمی تر سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۳ چندان صحیح نبوده است.

سامسونگ اعتقاد راسخی دارد که گلکسی نوت ۴ به هیچ وجه مانند آیفون ۶ پلاس تغییر شکل نداده و خم نمی شود. این تست تقریبا چیزی شبیه همان تست کوپرتینویی ها در کالیفرنیاست که هفته قبل به عموم نشان داده شد و در دیجیاتو نیز خبر آن را برای شما منتشر کردیم.

در این تست سامسونگ از سه نقطه، خم شدن گلکسی نوت ۴ را بررسی کرده. همچنین با وزن انسان نیز یک بررسی دیگر بر مقاومت این فبلت نو رسیده انجام شده است که در آن نشستن یک انسان که نوت ۴ را در جیب عقب شلوار خود قرار داده و هزاران بار بر روی آن می نشیند، شبیه سازی شده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung Galaxy Note 4 Endures the Gluteus Maximus.mp4"]

 

نتیجه نهایی این آزمون بسیار قابل توجه است و گلکسی نوت ۴ سربلند از آزمایش بیرون می آید. هر چند با توجه به سبک تبلیغاتی سامسونگ چیزی غیر از این هم انتظار نمی رفت. نوت ۴ قدرتمند ظاهر شده و با استفاده از قاب فلزی از جنس منیزیم و ساختار تقویت شده بین قطعات، باعث شده تا مقاومت این فبلت در برابر خم شدن بسیار بالا باشد.
درست است که این نتایج بسیار خوب هستند، اما باید منتظر ماند و نظر افراد حرفه ای و مصرف کنندگان واقعی را قبل از هر گونه نتیجه گیری نهایی، در این باره شنید.

اپل نیز در تست های مخصوص خودش وضعیت را به گونه ای نشان داد که مقاومت بسیار بالای آیفون ۶ پلاس را نشان می داد. اما همانطور که می دانیم و در تصاویر و ویدئو های مختلف دیده ایم، واقعیت چیز دیگریست و خم شدن آیفون ۶ پلاس به ظاهر چندان هم کار سختی است. مقاومت فلز بالاست اما می توان آن را خم کرد و بسیاری از مردم منتظر مانده اند تا ببینند آیا گلکسی نوت ۴ از این آزمون سربلند بیرون می آید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    نوت اج جاست :)

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • saeed
    saeed | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    تست تولید مثل.

  • Amir
    Amir | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    آقا گوشی سامسونگ رو بنداز زیر گریدر، سالم بیرون میاد، دیدم که میگم !
    SAMSUNG
    DELL
    MOTOROLA
    پ.ن : اینا جلو چشمم بود تست کردم :] :}

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی