ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بازاریابی مایکروسافت از دلایل عدم وجود ویندوز ۹ می گوید

در حال حاضر آخرین نسخه ی سیستم عامل ویندوز ورژن ۸.۱ محسوب می شود و نسخه ی آینده آن نیز عدد ۱۰ را به خود اختصاص داده است. در این میانه یک پرسش اساسی وجود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

در حال حاضر آخرین نسخه ی سیستم عامل ویندوز ورژن ۸.۱ محسوب می شود و نسخه ی آینده آن نیز عدد ۱۰ را به خود اختصاص داده است. در این میانه یک پرسش اساسی وجود دارد و اکثر کاربران می خواهند بدانند چه بر سر نسخه ی نهم آمده است؟

تونی پرافت مدیر جدید بازاریابی بخش ویندوز در مایکروسافت روز دوشنبه بر روی صحنه ی کنفرانس Dreamforce شهر سانفرانسیسکو تلاش کرد به این پرسش پاسخ دهد و گفت: << ویندوز ۹ آمد و سپس رفت>>. وی این جمله را نقل قولی از مدیرعامل مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا می داند و معتقد است اگر از او هم این سئوال مطرح می گشت همین پاسخ را بیان می کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پرافت می افزاید شرکتش نمی خواهد مردم نسخه ی بعدی ویندوز را مرتبط به نسخه ی پیشین یعنی ویندوز ۸ بدانند. ویندوز ۱۰ تکامل بخش نسل های گذشته اش در عرصه ی سیستم عامل ها محسوب نمی شود و دارای ساختاری متفاوت است.

وی اینگونه ادامه می دهد که ما در تلاش هستیم تا اکوسیستم و پلتفرمی یک دست پدید آورده و ابزارهای زیادی را یکپارچه نماییم و رفته رفته مفهوم اینترنت اشیا را واقعیت بخشیم. در این راستا حتی شیوه ای که مایکروسافت برای ساخت ویندوز ۱۰ در پیش گرفته است نیز نسبت به گذشته متفاوت محسوب می شود.

مایکروسافت نمی خواهد کاربرانش نسخه ی بعدی ویندوز را مرتبط به نسخه ی پیشین یعنی ویندوز ۸ بدانند.

برای اولین بار کاربران این شانس را دارند تا نسل آینده ی ویندوز را در اولین مراحل توسعه اش تجربه نمایند، نسخه ی پیش نمایش فنی که اکنون از ویندوز ۱۰ منتشر شده است دقیقاً چنین شرایطی را فراهم کرده است و سبب شده وضعیت نادری در جریان توسعه ی این سیستم عامل فراهم گردد.

نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ دو هفته ی پیش منتشر گردید و امروز بر اساس آمارها مشخص شد بیش از یک میلیون کاربر به تست آن پرداخته و دویست هزار نقطه نظر را برای بهینه سازیش ارائه نموده اند.

کاربران مایکروسافت در مورد ویندوز ۸ نیز یک میلیارد و ۲۴ میلیون ساعت زمان را صرف بررسی و آزمایش این محصول کرده بودند، ولی مشکل در اینجا امر خلاصه می شد مه تیم فنی توسعه دهنده ی آن تمایلی به پیاده سازی نقطه نظرات و انتقادات آزمایش کنندگان نداشت و کلیه ی توصیه ها در این زمینه را نادیده گرفت.

اما حالا پرافت می گوید مایکروسافت اشتباهی که در مورد ویندوز ۸ صورت گرفت را در رابطه با نسخه ی آتی تکرار نخواهد کرد. او می گوید ما حالا سراپا گوش هستیم و صدای مشتریانمان را به وضوح می شنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • رامین
    رامین | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    ماکروسافت به این کاراش عادت داره مثل نام گزاری افیس 13 که از 12 رفت به 14

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    زیبایی 8 + کارایی 7 = ویندوز 9 اسمشو ول کن مهم اصل ویندوزه کاراییش و زیباییش

  • bahram
    bahram | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    به امید اینکه مثل وین 8 نشه... :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی