ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

droid turbo
تکنولوژی

DROID Turbo از موتورولا رسماً معرفی شد

چندی پیش شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با تلفن هوشمندی تحت عنوان Droid Turbo از موتورولا بودیم که گفته می شد به زودی رونمایی خواهد گردید به نظر می آید اکنون این انتظار به پایان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۳

چندی پیش شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با تلفن هوشمندی تحت عنوان Droid Turbo از موتورولا بودیم که گفته می شد به زودی رونمایی خواهد گردید به نظر می آید اکنون این انتظار به پایان رسیده و موتورولا محصول یاد شده را که به نوعی یک پرچمدار به حساب می آید را رسماً معرفی کرده است.

تلفن هوشمند یاد شده دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی QHD‌ از نوع AMOLED بوده و با گوریلاگلس ۳ مورد محافظت قرار گرفته است. یکی دیگر از شاخصه های قابل توجه آن باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری بوده که به گفته ی کمپانی تولید کننده تا دو روز به راحتی به تامین انرژی برای این محصول خواهد پرداخت. نکته ی جالب توجه در اینجاست که باتری Droid Turbo تنها با ۱۵ دقیقه شارژ توان کافی برای ۸ ساعت استفاده را به دست خواهد آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل مورد بحث به پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۵ با سرعت پردازش ۲.۷ گیگاهرتز مجهز گشته و از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۲۰ (با سرعت ۶۰۰ مگاهرتز) در کنار ۳ گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد. این محصول همچنین دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰ پی نیز هست.

از سایر مشخصه های Droid Turbo می توان به پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰ و شبکه های وایرلس تحت استاندارد 802.11a/g/b/n/ac اشاره داشت. تلفن هوشمند جدید موتورولا به چیپست NFC و درگاه میکرو USB‌ نیز مجهز بوده و با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از روز ۳۰م ماه اکتبر توسط اپراتور موبایل ورایزن و به قیمت های ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار (تحت قرار داد دو ساله) ارائه خواهد گردید.

معرفی شدن این محصول جدید از جانب موتورلا اندکی پس از رونمایی از پرچمدار خوش آوازه اش یعنی موتو اکس قدری عجیب است و البته هنوز مشخص نیست Droid Turbo راهی بازارهای جهانی خواهد شد یا ارائه ی آن تنها به اپراتور مخابراتی ورایزن محدود باقی می ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علی
    علی | ۷ آبان ۱۳۹۳

    موتورولا ترکونده !!!

    چی بگم به خدا گنگ شدم خیلی خوبه !!!!!!!

  • M7M
    M7M | ۷ آبان ۱۳۹۳

    ميشه كفت تقريبا هم قيمت هموطنش آيفون ٦ پلاس هستش !
    تازه با اين ضخامت افتضاحش از ٦ پلاس بد دست تر هستش !!
    بعد هم با اندرويد هستش ! كه خودش نقطه ضعف حساب ميشه
    در آخر هم بگم با يك كيس باتري دار براي آيفون ٦ پلاس بخريد هم ضخامتش كمتر از اين درويد توربو ميشه ! و هم باتري بيشتري خواهيد داشت !

  • TROOL
    TROOL | ۷ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوشگلو باحاله امیدوارم ایرانم بیاد اگه تحت اپراتور نباشه

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۷ آبان ۱۳۹۳

    حیف شد که این گوشی به این خوبی عرضه جهانی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی