ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مانیتور ۳۱ اینچی 4K جدید خود را معرفی کرد

عکاسان، ویرایشگران حرفه ای ویدئو و گرافیست ها همواره به دنبال نمایشگرهایی هستند که بتوانند واضح ترین تصویر را به آنها ارائه نمایند. در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز LG دست به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

عکاسان، ویرایشگران حرفه ای ویدئو و گرافیست ها همواره به دنبال نمایشگرهایی هستند که بتوانند واضح ترین تصویر را به آنها ارائه نمایند. در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز LG دست به معرفی یک مانیتور 4K جدید تحت شماره مدل 31MU97 زده است که از آن تحت عنوان "مانیتور سینمای دیجیتال 4K" نیز یاد می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول یاد شده یک مانیتور ۳۱ اینچی IPS است که می تواند تصاویر را با رزلوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ و با رنگ های ۱۰ بیتی به نمایش درآورد. این دستاورد جدید ال جی قار به پوشش داد ۹۹.۵ درصد از طیف رنگ های AdobeRGB بوده و از نمایش بیش از یک میلیارد رنگ پشتیبانی به عمل می آورد تا تصاویر را با دقیق ترین جزئیات ممکن ارائه نماید.

علاوه بر موارد یاد شده ال جی در مانیتور جدید قابلیتی تحت عنوان فضای دوگانه ی رنگی ارائه کرده است که بر مبنای آن این نمایشگر قادر است دو مد رنگی را به صورت همزمان به نمایش در بیاورد تا کاربر بتواند به قیاس بین آنها بپردازد.

LG 31MU97 دارای دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک MiniDP و سه پورت USB‌ 3.0 است و همچنین کاربران می توانند مستقیماً هارد دیسک های اکسترنال و یا تبلت خود را به آن متصل نمایند، مدل مذکور با کامپیوترهای مک از برند اپل نیز سازگاری دارد.

2 LG 31MU97 5 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • ارتان
    ارتان | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    الان یه سالو دو ماه از معرفیش گذشته قیمتش حدودا 3250 شده ولی باز یه خورده گرونه ولی انصافا الجی از بقیه برندا ارزونتر زده جالبه اونموقه که این مطلبو نوشتید همه میگفتن 14میلیون!! ولی الان 3تومن ایناس خخ ولی کاش یه بررسی هم انجام بدید حالا که تو بازار پره دوس دارم بدونم این مانیتوره تو عمل هم مثل امارو ارقامش شگفت انگیزه یا نه؟!

  • Nima_Rajabi
    Nima_Rajabi | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    با این قیمت آدم میره آیمک 5k میخره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی