ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو Cooliris را به خدمت گرفت

در مطلبی که امروز در سایت شرکت Cooliris منتشر شده آمده که این شرکت توسط یاهو خریداری شده. شرکت Cooliris از سال ۲۰۰۶ در زمینه تولید اپلیکیشن کار خود را آغاز کرد و بیش از ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۵

در مطلبی که امروز در سایت شرکت Cooliris منتشر شده آمده که این شرکت توسط یاهو خریداری شده. شرکت Cooliris از سال ۲۰۰۶ در زمینه تولید اپلیکیشن کار خود را آغاز کرد و بیش از هر چیز به قالب نمایش سه بعدی تصاویر و محتواهای تصویری اش شناخته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت همچنین پلتفرمی تبلیغاتی به نام Adjitsu را ایجاد کرده بود که سال گذشته آن را به Singtel’s Amobee فروخت.

سال گذشته این تیم از رشد سریع شان در آسیا خبر دادند که البته این رشد به واسطه شراکت با شرکت ها و سرویس هایی مانند Renren ،Yandex و Baidu اتفاق افتاده بود.

Cooliris اخیرا تمرکز بیشتری بر روی اپلیکیشن های موبایلی داشت و در تلاش برای ارائه رابط کاربری تصویری سه بعدی اش در قالب موبایل ها بود. چیزی که اجازه دهد کاربران به راحتی به مرور تصاویر فیس بوک، فلیکر، دراپ باکس و ... در این قالب نمایشی بپردازند.

safari-cooliris

تابستان گذشته نیز Cooliris اپلیکیشن مسنجری به نام BeamIt را عرضه کرد که بر پایه پیام های تصویری کار می کرد.

سرمایه گذاری روی این شرکت به مبلغ ۲۷٫۶ میلیون دلار رسیده بود و شرکت ها و موسساتی مانند Perkins Caufield & Byers ،Deutsche Telekom's T-Venture ،The Westly Group و DAG Ventures از جمله سرمایه گذاران عمده آن به حساب می آمدند.

در مطلبی که امروز در سایت Cooliris منتشر شده آمده که:

یاهو دید مشخص و یکدستی نسبت به ساخت اپلیکیشن های موبایلی کاربردی و موثر دارد. این یاهو را به شریکی مناسب برای Cooliris تبدیل می کند و ما از اینکه می توانیم از این پس با هم محصولاتی ضروری را به مخاطبان تمام دنیا عرضه کنیم، هیجان زده هستیم.

احتمالا این خرید یاهو در پی صحبت های اخیر مریسا میر در رابطه با تمرکز بیشتر روی بازار موبایل و همینطور خرید مسنجر MesageMe است.

در همین رابطه یاهو نیز در بیانیه ای خبر از این خرید داده و گفته:

ما Cooliris را به خدمت گرفتیم. ساخت محصولات الهام بخش، افزایش جذابیت و حداکثر درآمد نهایتا وابسته به کمک گرفتن از بهترین و کارآمدترین افراد است و این می تواند شتاب خوبی به دگرگونی ما در این زمینه کمک زیاد کند. در حال حاضر ما بیش از هر چیز بر روی به خدمت گیری شرکت ها و تیم هایی که در زمینه های جستجو، ارتباطات، مجلات آنلاین و ویدئو کار می کنند، تمرکز داریم. ما به ۱۷ کارمند جدیدی که از Cooliris به یاهو در Sunnyvale پیوسته اند خوش آمد می گوییم، جایی که هسته تیم ارتباطات ما مستقر است. البته هیچ برنامه ای برای تغییر سرویس ها و محصولات فعلی Cooliris در دست انجام نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ آذر ۱۳۹۳

    یاهو بیا شرکت منم بخر یه شرکت لگن بیش نیست ولی ارزشش زیاده ناقابله ها .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی